بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی در تهران

"خصوصیات یک جراح بینی خوب را بدانید"
فهرست

ویژگی‌های بهترین جراح بینی در تهران چیست؟ چه فاکتورهایی برای انتخاب جراح بینی مد نظر است؟

با چه روشی می‌توان بهترین جراح را انتخاب کرد؟ چرا انتخاب کردن بهترین جراح بینی بسیار دشوار شده است؟

حتما برای شما و اطرافیانتان هم رخ داده است که گاهی ممکن است بنا به هر دلیل تصمیم به عمل بینی بگیرید ولی بعد از آن از نتحه ناراضی باشید!

امروزه سیل جمعیت زیادی برای اقدامات درمانی و زیبایی خود به پایتخت سفر میکنند. در نتیجه انتخاب و شناخت بهترین جراح بینی در تهران اهمیت زیادی دارد. ما اینجاییم تا بهترین ها را به شما معرفی کنیم. بعد از مطالعه این مقاله انتخابی به درست و مطمئن خواهید رسید. با ما همراه باشید.

خصوصیات بهترین جراح بینی در تهران

ویژگی‌های بهترین جراح بینی

همیشه انتخاب بهترین جراح بینی است که منجر به عمل بینی موفق می‌شود. 

جراح باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • گذاشتن وقت کافی برای هر بیمار و صبور بودن در زمان مشاوره
  • خوش اخلاق بودن و دادن روحیه به بیماران
  • معاینه دقیق و اصولی زیباجو به همراه اطلاع از سابقه بیماری آن‌ها
  • گرفتن تمامی آزمایشات مربوطه قبل از جراحی بینی
  • دارای تاییدیه پزشکی و مدارج علمی معتبر
  • اقدامات لازم قبل و بعد از عمل بینی را به طور شفاف برای بیمار بیان کند.
  • در دسترس بودن پزشک و یا دستیار پزشک در دوران نقاهت
  • معاینه دوره‌ای زیباجو پس از عمل بینی
  • رضایت حداکثری بیماران پس از جراحی بینی
  • داشتن شناخت کافی از معیارهای زیبایی‌شناسی صورت
  • و از همه مهم تر حفظ عملکرد تنفسی بیمار و حتی بهبود وضعیت آن پس از عمل

در توضیح آخرین مورد باید بدانید گاهی بینی به طور ارثی یا در اثر عوامل مختلف دچار آسیب می‌شود. این نقص شامل انحراف، شکستگی و مواردی است که منجر به کاهش تنفس می‌شود. بهترین جراح بینی و با تجربه ترین متخصص تغییراتی را اعمال می‌کند که همیشه مورد رضایت زیباجوست.

انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

مشخصه اصلی بهترین جراح بینی 

با مطرح کردن این پرسش مطمئنا جواب بسیاری از شما نیز مشخص است:

بهترین جراح بینی کسی است که در کنار علم و توانایی تجربی عملکرد بینی را پس از عمل دچار اختلال نکند! این چه معنی خواهد داشت؟!

بعد از جراحی بینی این عضو بشدت به لحاظ فرم و شکل دچار تغییر می‌شود. این تغییر در شکل ظاهری شامل تغییر در فرم ظاهری ، تغییر در ارتفاع، زاویه بین لب و بینی ، کوچک شدن نوک بینی و هر نوع تغییر دیگریست.

بنابراین بهترین جراح بینی در تهران باید قادر باشد تمامی این تغییرات را بدون کوچکترین تغییر در عملکرد بینی پیاده سازی کند.

دکتر حبیب سهرابی بهترین جراح بینی در تهران با سابقه بیش از ۲۰ هزار عمل بینی موفق است. نمونه کارهای ایشان که بعدتر به آن اشاره خواهیم کرد و رضایت زیباجویان ایشان شاهدی بر این مدعاست. چون دلیل اصلی موفقیت یک جراح زیبایی در درجه اول رضایت 

 روش انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

بیشتر مراجعه کنندگان زیباجو خصوصا شهرستانی‌ها به دلیل مسافت نمی‌توانند در مورد پزشک خود به درستی تحقیق کنند. در نتیجه همواره این سوال در ذهنشان وجود دارد که:

نهایتا بهترین جراح بینی در تهران چه کسی است؟ کدام دکتر متخصص موفق ترین نمونه کارها را در جراحی بینی دارد؟ ما پاسخ را به شما خواهیم گفت:

مهم ترین روش برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران گاهی اوقات فقط اکتفا به نظرات عمومی نیست.

چون ممکن است معیارهای افراد در انتخاب دکتر متخصص بینی متفاوت باشند. از آن جا که سلایق هر انسانی شبیه به دیگری نیست نمی‌توان به نظر درصد کمی از آدم ها اکتفا کرد. 

پشت سر گذاشتن یک عمل دماغ موفق نیاز به بررسی نظر جامعه ای از زیباجویان دارد. یکی از رایج ترین روش ها برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران مراجعه به وبسایت یا پیج کاری دکتر متخصص است. تحقیق در مورد پزشک مدنظر از زیباجویان مراجعه کننده به مطب دکتر، دیدن آلبوم نمونه کارهای جراح و در نهایت مشاوره حضوری با پزشک مربوطه بسیار کمک کننده است.

اینکارها شما را در امر انتخاب بهترین جراح کمک خواهد کرد. دانستن پیج تخصصی دکتری که در موردش تحقیق می‌کنید هم می‌تواند شما را به سمت انتخاب درست سوق دهد.

از دیگر راهکارها سابقه طولانی مدت پزشک و تعداد عمل های موفقی است که در کارنامه خود داشته است. بهترین جراح بینی مسلما مراجعه کنندگان راضی زیادی خواهد داشت.

نتیجه کلی برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران 

موارد زیر را به طور کلی در نظر بگیرید تا به بهترین دکتر متخصص برسید:

  • گالری نمونه کارها و نمونه ویدیوهای سایت و پیج‌های شبکه اجتماعی پزشک را به دقت بررسی کنید.
  • دقت کنید که نظر زیبا جویان در مورد فردی که قرار است پروسه عمل را با وی طی کنید چیست! گاهی کوچکترین و پیش پا افتاده ترین نظرات راهگشای اصلی انتخاب شماست.
  • بهترین جراح بینی باید دارای بورد تخصصی باشد. یک دکتر متخصص عمل دماغ باید الزاما علاوه بر تجربه ازمون ها و مهارت های لازم را نیز گذرانده باشد.هر پزشکی قادر به طی چنین مراحلی نیست. متاسفانه برخی تنها جراح هستند و برای انجام رینوپلاستی بینی که عملی بسیار حساس است مناسب نیستند.
  • بهترین جراح بینی باید تجربه عمل های موفق بسیاری داشته باشد. پس چک کردن سابقه کاری وی نیز بسیار مهم است.
  • بهترین جراح بینی در تهران به خصوص برای شهرستانی‌ها باید کیفیت ارتباط نزدیک و خوبی با بیمار داشته باشد. بیمار نباید احساس کند در تنگنا و معذوریت ارتباط برقرار کردن با وی است. زیباجو باید تمامی نیازهای خود را با شفافیت با وی درمیان بگذارد.

بهترین جراح بینی باید با هوش باشد!

احتمالا اگر دنبال کننده این مقالات هستید به دنبال جراحی بینی موفق نیز هستید. افراد زیادی از مراجعه کنندگان از تناسب بینی با فرم صورت خود نگرانند. گاهی هم افراد قادر به انتخاب فرم مناسبی برای بینی خود نیستند.

گاهی افراد انتخاب های غلطی دارند یعنی فرمی که مورد علاقه آن هاست با ترکیب صورتشان همخوانی ندارد. اینجاست که تفاوت میان بهترین جراح بینی در تهران و سایر افراد مشخص می‌شود.

بهترین جراح بینی در تهران باید قادر به انتخاب فرمی باشد که بیشترین همخوانی را با صورت شما دارد. بهترین دکتر متخصص بینی در تهران و شهرستان ها کسی نیست که نتواند اصلی ترین نیاز یک زیباجو (یعنی تناسب بینی و رسیدن به نتیجه دلخواهش) را نادیده بگیرد.

البته این تمامی ابعاد و جوانب چیزی که ما به ان میگوییم عمل دماغ نیست! اما به جرات میتوان گفت مهم ترین خواسته یک زیباجو است. دکتر حبیب سهرابی از بهترین جراحان بینی در تهران و عضو انجمن جراحان گوش و حلق و بینی یک مشاور حرفه ای برای برطرف کردن ابهام و نگرانی ها و رسیدن به نتیجه ای رضایتبخش است. 

بهترین جراح بینی هزینه ای معقول و نه کم در نظر میگیرد!

همیشه یک نکته را در نظر داشته باشید یک جراحی بینی حرفه ای برای تبلیغ کارهای خود به هزینه‌های بالا یا پایین غیر معقول چنگ اندازی نمی‌کند.

بهترین جراح بینی در عین داشتن بهترین نمونه‌ها، اخلاق کاری و شفافیت با بیمار هزینه ای را در نظر می‌گیرد که به نفع بیمار است. نه زیباجو را متحمل هزینه‌های بالا و غیر معقول می‌کند و نه برای بازار گرمی و جلب به اصطلاح مشتری کاری بی کیفیت و کم هزینه ارائه می‌کند.

بهترین جراح بینی همیشه وجدان کاری دارد و نیازهای بیمارش در الویت کاری اوست. 

دکتر سهرابی بهترین جراح بینی در تهران

 با دکتر حبیب سهرابی بیشتر آشنا شوید

دکتر حبیب سهرابی یکی از بهترین جراحان باتجربه در تهران می‌باشد. این متخصص حرفه‌ای از سال ۱۳۸۳ تاکنون نزدیک به ۲۰ هزار جراحی موفق را در کارنامه پزشکی خود به ثبت رسانده است.

رضایت حداکثری زیباجویان گواه خوبی برای این امر می‌باشد. دکتر سهرابی دارای برد تخصصی در ایران و بهترین جراح در خصوص انواع مدل‌های بینی است.

جهت آشنایی بیشتر با این پزشک حاذق پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله نظرات درباره دکتر حبیب سهرابی را به دقت مطالعه کنید.

نمونه‌‎های جراحی بینی بهترین جراح بینی در تهران

نمونه جراحی بینی استخوانی دکتر سهرابی

نمونه جراحی بینی گوشتی دکتر سهرابی

نمونه جراحی بینی طبیعی دکتر سهرابی 

نمونه جراحی بینی عروسکی بهترین جراح بینی در تهران

نظر زیبا‌جویان

بهترین جراح بینی در تهران(مشاوره پیش از عمل)

اهمیت مشاوره با پزشک قبل از جراحی

گاهی اوقات با مشاوره صحیح فرد متوجه می‌شود نیازی به عمل بینی ندارد و از انجام آن صرف‌نظر می‌کند.

مشاوره پیش از جراحی بینی برای تفهیم بیمار لازم می‌باشد. بعضی وقت‌ها زیباجو انتظار بی‌موردی از عمل زیبایی بینی دارد که به دلیل شناخت ساختار بینی و تناسب با دیگر اجزای صورت پزشک بهتر می‌تواند در مورد مدل بینی اظهار نظر کند و بیمار را مجاب کند که چه مدل بینی به صورت فرد بیشتر می‌آید. 

بهترین جراح بینی همیشه با زیباجو صادق است. چنانچه عملی برای او مناسب نباشد به دور از هرگونه منافع فردی با وی در میان میگذارد.

ریسک جراحی بینی توسط پزشک غیر حرفه‌ای(بهترین جراح بینی در تهران)

عدم انتخاب بهترین جراح بینی چه عواقبی دارد؟

در این مورد باید بدانید که حد وسطی وجود ندارد! شما یا باید با بهترین جراح بینی عمل خود را انجام دهید یا کار خود را به فردی که ناشی است بسپارید!!

اما این نکته را نیز بدانید در صورت انتخاب جراح غیر حرفه‌ای ضمن خطرات احتمالی در حین عمل، ممکن است شاهد دوران نقاهت طولانی با عوارض سخت باشید.

این عوارض شامل:

  1. خونریزی شدید از بینی
  2. تورم و کبودی غیر طبیعی
  3. از دست دادن حس بویایی و چشایی به مدت طولانی
  4. آسیب جدی به مجرای اشکی
  5. نامتقارن بودن سوراخ‌های بینی و نیاز مجدد به عمل بینی 

 

با این مراحل راه را برای انتخاب بهترین جراح بینی هموار کن!

سرچ در بستر وب و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام اولین و بهترین راه حل است. برای انتخاب دکتر بینی خوب باید بررسی کنید کدام جراح به روز تر و بوده و در فضای وب شناخته شده تر است.

البته الزما این مورد تنها دلیل نیست اما شروع به انتخاب بهترین جراح بینی در تهران از همینجا شروع می‌شود! 

سایت را کند و کاو کنید. گالری های سایت و شبکه‌های اجتماعی دکتر را به دقت بررسی کنید. نظر زیبا جویان از مهم ترین مواردی است که باید در آرشیو بهترین جراح بینی در تهران موجود باشد.

نظر بیماران از نحوه برخورد تا نوع جراحی وی بهترین فاکتور انتخاب شماست. لطفا به هر پزشکی برای عمل دماغ اعتماد نکنید!

جمع بندی

ما راهکارهای انتخاب بهترین جراح بینی را در این مقاله شفاف سازی کردیم. با انتخاب بهترین جراح بینی در تهران بدون دغدغه عمل کنید و دوران نقاهت باکیفیت را سپری کنید.

یکی از بهترین گزینه‌های جراحی بینی در تهران بی‌شک دکتر حبیب سهرابی می‌باشد.

تلفن تماس زیر جهت مشاوره حضوری با این پزشک مجرب می‌باشد.

سوالات رایج

بینی گوشتی دارای غضروف ضعیف با پوست ضخیم بوده حال آنکه بینی استخوانی دارای غضروفی محکم با پوست نازک می‌باشد. همچنین تورم بعد از عمل بینی گوشتی به زمان بیشتری برای فروکش کردن نیاز خواهد داشت.

بینی نیمه فانتزی ما بین بینی فانتزی و طبیعی بوده و زاویه بین لب و بینی اینگونه بینی نسبت به بینی فانتزی کمتر می‌باشد.

هزینه عمل بینی به تبحر جراح، نوع عمل، نوع بینی و تعرفه بیمارستان و آزمایشات بستگی خواهد داشت.

دکتر حبیب سهرابی بهترین جراح بینی در تهران و یکی از با سابقه ترین پزشکان با بیش از ۲۰ هزار عمل موفق بینی است.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد
در اسرع وقت با شما تماس میگیریم

ویزیت رایگان

جهت دریافت ویزیت اطلاعات خود را وارد نمایید