عمل بینی عروسکی دخترانه

عمل بینی عروسکی دخترانه + معرفی انواع بینی عروسکی

اگر اطلاعات طلایی مربوط به مدل بینی فانتزی را در این مقاله از دست دهید بهتر است از عمل بینی عروسکی دخترانه صرف نظر کنید.
فهرست

امروزه عمل بینی عروسکی دخترانه توسط بانوان زیادی انجام می‌شود و با این‌که برای همه افراد با صورت‌های مختلف مناسب نیست بسیاری از خانم‌ها طرفدار پر و پا قرص بینی مدل فانتزی هستند و امیدوارند پس از جراحی نتیجه رضایت‌بخشی بدست آورند. 

اگر شما هم متقاضی جراحی بینی عروسکی در تهران هستید به سایت خوبی مراجعه کردید در این مطلب صفر تا صد نکات و توضیحات لازم درباره مدل بینی عروسکی یا فانتزی ارائه می‌شود تا بدانید بینی فانتزی چه شکلیه.

قبل از شروع باید توجه داشته باشید که مدل بینی فانتزی سر بالا برای همه صورت‌ها مناسب نیست و برای کسانی که بینی گوشتی دارند مطلقا مناسب نخواهد بود.

پرطرفدارترین مدل‌های جراحی بینی طبیعی و عروسکی است.

بینی مهلقا جابری

به طور کلی بازیگران به دلیل بهتر دیده شدن علاقه وافری به عمل‌های زیبایی دارند. جراحی بینی نیز از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی بین هنرمندان است. یکی از مدل‌های معروف ایرانی که بعد از عمل زیبایی چشم گیری پیدا کرده است مهلقا جابری است.

عمل بینی عروسکی دخترانه

خصوصیات مدل بینی فانتزی 

معمولا بینی عروسک فانتزی را می‌توان به راحتی تشخیص داد زیرا با مدل‌های دیگر مانند بینی طبیعی یا نیمه فانتزی متفاوت است و صرفا جنبه زیبایی و پیروی از تکنولوژی را دارد. 

یکی از ویژگی‌های واضح بینی فانتزی سر بالا و با قوس می‌باشد بطور کلی یکی از تفاوت‌های میان بینی طبیعی و عروسکی از نظر زیبایی فاصله بینی تا لب افراد زیبا ۹۰ تا ۱۰۵ درجه می‌باشد.

همچنین در جراحی بینی عروسکی دخترانه پهنا و عرض بینی بیش از حد باریک و قلمی می‌شود. بینی عروسکی خوشگل بیشتر مناسب افرادی است که دارای پوستی نازک و صورتی ظریف هستند. این نوع بینی برای هر فردی مناسب نیست.

بدلیل بالا بردن نوک بینی ممکن است سوراخ‌های بینی بیشتر دیده شوند همچنین امکان کوچک‌تر شدن آن‌ها نیز وجود دارد.

✅در مقاله معیارهای زیبایی بینی قصد داریم معیار یک عمل خوب را به طور کامل توضیح دهیم، اگر قصد انجام این عمل زیبایی را دارید، توصیه می‌کنم این مقاله را از دست ندهید.

عمل بینی عروسکی دخترانه(ورم بینی)

ورم بینی فانتزی

تورم بعد از عمل بینی به دلیل دستکاری بیش از حد بینی بسیار زیاد بوده، خصوصا اگر بینی زیباجو از نوع گوشتی بوده باشد. استفاده از کمپرس سرد  خصوصا در ۳ روز اول و عدم استعمال دخانیات و مشروبات الکلی به فروکش کردن ورم بینی فانتزی کمک می‌کند.

انواع بینی عروسکی مناسب چه صورت‌هایی است؟

عمل بینی دخترانه تکنیک متفاوتی داشته و اولین بار در کشور کره انجام شده است. این عمل مناسب افرادی است که صورت کوچک داشته و اجزای صورت آن‌ها ریز نقش و ظریف می‌باشد.

برای آشنایی با استاندارد بینی مردانه طبیعی زیبا و اصول زیبایی شناسی بینی مردانه این مقاله را از دست ندهید.

انواع مدل‌های جراحی بینی عروسکی

یکی از پرطرفدار ترین و در عین حال پر عوارض ترین عمل‌های بینی، عروسکی است. تفاوت اصلی آن با سایر مدل‌ها زاویه بین لب و بینی می‌باشد. 

این زاویه به دلیل زیاد بودن از حد نرمال سبب آسیب رساندن به ساختار طبیعی بینی شده و ظاهری مصنوعی به بینی فرد می‌دهد. انواع مدل‌های این نوع بینی پرطرفدار خصوصا در بین خانم‌ها شامل موارد زیر خواهد بود.

بینی طبیعی

اگر قصد عمل بینی عروسکی در تهران را داشته باشید باید بدانید هدف از جراحی بینی عروسکی در تهران به شکل طبیعی رفع نواقص بینی به همراه ترمیم قوس اطراف بینی می‌باشد. توجه داشته باشید زاویه مناسب حدود ۱۰۵ درجه می‌باشد.

عمل بینی عروسکی دخترانه

بینی فانتزی

زاویه بینی عروسکی فانتزی کمی از مدل طبیعی بیشتر بوده و تا ۱۱۰ درجه نیز اعمال خواهد شد. تفاوت دیگر سربالا بودن نوک بینی فانتزی پس از عمل و کوچک بودن اندازه سوراخ‌های بینی از حد معمول خواهد بود. در ادامه عکس بینی فانتزی استخوانی را مشاهده می‌کنید.

عمل بینی عروسکی دخترانه

بینی مردانه

انواع بینی عروسکی بیشتر مناسب صورت‌های زنانه می‌باشد با این حال چنانچه مردی مایل به عمل این مدل بینی باشد باید جراح مراقب باشد نوک بینی را زیاد بالا نبرده و قوس بینی کمی کمتر از خانم‌ها اعمال شود تا بینی ابهت مردانه خود را حفظ کرده و با سایر اجزای صورت زیباجو همخوانی بیشتری داشته باشد. 

همچنین باید در حین جراحی مراقب بود تا بینی بیش از حد کوچک نشود. زاویه ۹۵ تا ۱۰۰ درجه زاویه ای مناسب برای بینی مردانه می‌باشد.

عمل بینی عروسکی دخترانه

بینی باریک

در این مدل پره‌های بینی بیش از اندازه کوچک شده که سبب باریک جلوه دادن بینی خواهد شد. دقت داشته باشید به دلیل آسیب به مجرای تنفسی و مشکلات جدی این نوع عمل بینی به هیچ وجه توصیه نخواهد شد.

عمل-بینی-عروسکی-دخترانه

بینی نوک تیز

این عمل بینی فانتزی علاوه بر سربالا بودن، موجب می‌شود نوک بینی حالت تیزی به خود بگیرد. این گونه عمل بینی حالت غیر طبیعی و مصنوعی به چهره افراد خواهد داد. زاویه بین پل بینی و لب کمتر از مورد مشابه اما با نوک گرد خواهد بود.

عمل بینی عروسکی دخترانه

بینی نوک گرد

مدل بینی فانتزی نوک گرد نوعی عمل نیمه عروسکی بوده که مناسب افرادی است که می‌خواهند علاوه بر کوچک کردن بینی، نوک بینی حالت طبیعی خود را حفظ کرده و به اصطلاح تیز نباشد. زاویه اعمال شده بین ۹۵ تا ۱۰۵ خواهد بود.

عمل بینی عروسکی دخترانه(بینی نوک گرد)
عمل بینی عروسکی دخترانه(نیمه فانتزی)

مدل بینی عروسکی نیمه فانتزی 

یکی از انواع عمل دماغ که در بین خانم‌ها این روزها بسیار شایع شد است؛ مدل بینی نیمه فانتزی سربالا است. مدل دماغ نیمه فانتزی عروسکی که مدلی بین بینی طبیعی و فانتزی است دارای خصوصیات زیر است:

مانند بینی فانتزی دارای قوس کوچکی در قسمت نوک بینی یا پروجکشن است. زاویه بین لب بالا تا نوک بین در حدود ۹۵ الی ۱۰۰ درجه است.

مدل بینی عروسکی نیمه فانتزی برای افرادی مناسب است که نه به شکل صاف بینی طبیعی علاقمندند نه دوست دارند بینی بسیار کوچک سربالا فانتزی داشته باشند.  در حال حاضر بهترین عمل بینی عروسکی نیمه فانتزی در تهران توسط دکتر حبیب سهرابی انجام می‌شود.

سوال بسیاری از افراد این است که بین مدل بینی عروسکی نیمه فانتزی و فانتزی کدام یک بهتر است: در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این مساله کاملا سلیقه ای است. یعنی سلیقه افراد در انتخاب اندازه بینی و سربالا بودن آن می‌تواند بین انتخاب‌ها تفاوت ایجاد کند. بینی عروسکی سربالا تفاوت‌هایی با بینی طبیعی دارد که به تعدادی از آن‌ها در زیر اشاره می‌کنیم:

عمل بینی عروسکی دخترانه(مقایسه بینی عروسکی سربالا و عروسکی طبیعی)

تفاوت عمل بینی عروسکی سربالا و طبیعی

در حالت عادی یک بینی معمولی زاویه ای بین ۸۵ تا ۹۰ درجه با لب بالا دارد. زمانی که تصمیم گرفته می‌شود برای فرد جراحی دماغ فانتزی سربالا ایجاد شود؛ این زاویه به ۱۰۵ افزایش پیدا می‌کند. این نوع جراحی بینی عروسکی باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود. 

چرا که فاصله بسیار کمی میان دماغ عروسکی و دماغ خوکی وجود دارد. در بینی های خوکی زاویه بین لب و بینی بیش از ۱۰۵ درجه است. بنابراین برای جراحی دماغ عروسکی زیبا نیاز به بهترین جراح بینی در تهران است. فردی حاذق که کاملا نسبت به ظرافت های عمل بینی آگاهی داشته باشد. بیمار و نیاز های او را درک کند و سعی کند به بهترین نحو مسئولیت خود را انجام دهد.

مقدار متناسب بودن چهره با عمل بینی عروسکی دخترانه

میزان تناسب صورت با بینی فانتزی

چه صورت‌هایی مناسب عمل بینی فانتزی هستند؟

یکی از سوالات رایج متقاضیان عمل بینی عروسکی دخترانه می‌باشد و باید پیش از عمل، پزشک حضوری نوع و فرم بینی بیمار را معاینه و ارزیابی کند.

لازم به ذکر است این نوع عمل برای افراد دارای بینی گوشتی و با حجم بالا توصیه نمی‌شود.

همان طور که گفتیم اگر شما زیباجوی ارجمند دارای بینی گوشتی هستید می‌توانید بینی خود را با روش‌های دیگر عمل کنید و به نتیجه دلخواه خود برسید.

✅ما در مقاله بینی گوشتی به‌طور کامل درمورد نحوه عمل بینی صحبت کرده‌ایم. الان فرصت مناسبی است که به مقاله جراحی بینی گوشتی در تهران مراجعه کنید.

افراد دارای بینی با غضروف و استخوان بزرگ و مستحکم به‌علاوه پوست نازک بهترین کاندیدای عمل بینی عروسکی بشمار می‌روند.

مصاحبه با زیباجویان بینی عروسکی

بهترین جراح عمل بینی عروسکی دخترانه

چگونه بهترین جراح بینی عروسکی را پیدا کنیم؟

همانطور که گفته شد بدون داشتن اطلاعات کامل درباره جراحی بینی عروسکی دخترانه و آشنایی با یک جراح حرفه‌ای و ماهر نباید به اقدام به عمل بینی کنید بنابراین در ادامه راه‌هایی مفیدی به منظور یافتن بهترین پزشک متخصص بینی ارائه می‌کنیم.

برای جراحی دماغ فانتزی عروسکی جراح باید مهارت و دقت بالایی داشته باشد. از آن جا که شکل ایجاد شده در این نوع بینی بسیار کوچک است به همان نسبت هم نیاز به دقت و ظرافت دارد. 

ایجاد قوس بیش از حد کم یا زیاد با توجه به شکل ظاهری صورت فرد می‌تواند نتیجه کار را تا حد زیادی در جراحی بینی عروسکی فانتزی تحت تاثیر قرار دهد.

برای پیدا کردن بهترین جراح بینی عروسکی مقاله روش های تشخیص بهترین جراح بینی را مطالعه نمایید.

مراحل پیدا کردن بهترین جراح بینی عروسکی

همانطور که گفته شد بدون داشتن اطلاعات کامل درباره جراحی بینی عروسکی دخترانه و آشنایی با یک جراح حرفه‌ای و ماهر نباید به اقدام به عمل بینی کنید بنابراین در ادامه راه‌هایی مفیدی به منظور یافتن بهترین پزشک متخصص بینی ارائه می‌کنیم.

مراحل عمل بینی عروسکی دخترانه

تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات

در مرحله اول سعی کنید اگر دوستان یا اقوام شما بینی خود را عمل و نتیجه رضایت‌بخشی دریافت کرده‌اند سوالات خود را از آن‌ها بپرسید پس از آن می‌توانید جراحان معتبر و موفق تهران را پیدا و لیست کنید.

مراحل عمل بینی عروسکی دخترانه

بهره‌گیری از اینترنت و فضای مجازی

امروزه اینترنت کار مردم را بسیار آسان کرده است بنابراین شما بدون هیچ عجله‌ای می‌توانید مشخصات، توانایی‌ها، نمونه کار و توضیحات تکمیلی پزشکان موردنظر خود را مشاهده و مطالعه نمایید سپس از میان آن‌ها بهترین پزشکان واجد شرایط را انتخاب کنید.

مراحل عمل بینی عروسکی دخترانه

دریافت مشاوره حضوری

پس از اینکه پزشکان برتر را انتخاب کردید اگر بین چند پزشک با ویژگی‌های مشترک توانایی گزینش نداشتید می‌توانید حضورا به مطب یا کلینیک آن‌ها مراجعه کرده و از بیماران حاضر در آنجا نیز اطلاعات لازم را کسب نمایید.

عمل بینی عروسکی دخترانه

مراحل عمل بینی فانتزی به چه صورت است؟

  • بیهوشی: در مرحله نخست برای راحتی بیمار داروی بیهوشی عمومی تجویز می‌شود.
  • برش: این نوع برش به دو صورت باز و بسته انجام می‌شود.
  • روش بسته: در این حالت برش‌ها درون بینی صورت می‌گیرد و تغییرات خفیفی اعمال می‌شود.در این نوع از جراحی جای برش‌ها به هیچ عنوان مشخص نیست، به همین دلیل استقبالی از آن می‌شود.
  • روش باز: یکی دیگر از روش‌های جراحی بینی به صورت باز می‌باشد. در این روش یک برش در پایه میانی بینی ایجاد و پوست بینی از طریق برش در لبه داخلی پره‌ها به بالا هدایت می‌شود تا تمام ساختمانی بینی قابل مشاهده و در دسترس باشد.

 

عکس عمل بینی عروسکی دخترانه(بینی فانتزی مردانه)

بینی فانتزی مردانه

در عمل بینی عروسکی مردانه، قوس روی بینی بیش از حد بوده و نوک بینی کاملا سر بالا می‌باشد. همچنین اندازه‌های پره‌های بینی کوچکتر از حد نرمال است که ممکن است عوارض زیر را در پی داشته باشد.

عوارض احتمالی عمل بینی فانتزی مردانه

  1. ناهماهنگی با سایر اجزای صورت
  2. پایین آوردن اعتماد به نفس بیمار
  3. عدم اشتیاق فرد به حضور در اجتماعات و گوشه نشینی
  4. کاهش حس بویایی
  5. به وجود آمدن مشکلات تنفسی

مدت زمان بهبودی کامل بعد از عمل 

دوران نقاهت جراحی بینی فانتزی به دلیل دستکاری بیشتر بینی کمی طولانی تر از سایر عمل‌های بینی بوده (بین ۸ تا ۱۰ هفته) و برای مشاهده نتیجه نهایی باید حداقل تا یکسال صبر کنید. 

ممکن است تا چند ماه اول پس از عمل بینی نوک بینی شما متورم شده و بی حس باشد پس صبور باشید و استرس را از خود دور کنید. هزینه های جراحی نیز چیزی بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون است.

مزایای جراحی بینی به روش باز

  • جراحی تحت دید مستقیم پزشک انجام می‌پذیرد و به دلیل اینکه اجزای بینی کاملاً پیداست احتمال قرینه نبودن بینی کاهش می‌یابد.
  • اگر بینی متقاضی کج است یا پیچ خوردگی بیشتری دارد این روش جراحی بهتر و مناسب‌تر است.
  • اعمال پروتزهای غضروفی و استخوانی در فضای بازتری انجام می‌شود.

معایب جراحی بینی به روش باز

  • دوره نقاهت این جراحی طولانی است.
  • به دلیل برش‌هایی که بر روی پوست بینی صورت می‌گیرد میزان تورم در بینی افزایش می‌یابد.
توصیه مهم بعد از عمل بینی عروسکی دخترانه

مجموعه نکاتی که بعد از عمل بینی فانتزی باید رعایت شود

  • جاری شدن خون و ترشحات از بینی تا ۴۸ ساعت بعد از عمل امری طبیعی است و شستشو با سرم چند بار در روز می‌تواند موثر باشد.
  • در ۲۴ ساعت نخست بهتر است به حالت نیمه نشسته باشید و برای خواب، کافی کمی زیر سر بلند‌تر از حالات معمول قرار بگیرد.
  • تا ۴۸ ساعت ترجیحاً غذای جامد و سفت مصرف نشود.
  • دارو‌های تجویزی پزشک را به موقع مصرف نمایید.
  • از ۴۸ ساعت بعد از عمل استحمام در شرایطی که آتل و چسب بینی خراب نشود مشکلی ندارد.
  • پس از برداشتن آتل بهتر است به مدت ۸ هفته به طور شبانه روز بینی خود را با چسب به روش دکتر سهرابی بپوشانید و پس از هر بار استحمام آن را تعویض نمایید.

آشنایی با ترندهای مدل عمل بینی با خواندن این مقاله.

ویژگی‌های جراحان عمل بینی عروسکی در تهران

قطعا پزشکان توانا خصوصیات و اخلاق مشترک و ویژه‌ای دارند که شناخت آن‌ها به شما در انتخاب بهترین جراحان کمک می‌کند پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  1. داشتن مدرک معتبر و متخصص در زمینه انواع عمل بینی
  2. چندین سال تجربه سرشار از رضایت بیماران
  3. قرار دادن نمونه‌ کارهای عمل بینی بدون هیچ‌گونه ادیت و فتوشاپ
  4. داشتن پرسنل و کادر درمانی بااخلاق و کاردان
  5. فعالیت در کلینیک یا بیمارستان پیشرفته و باکیفیت
  6. داشتن وجدان کاری و تعهد نسبت به بیماران
  7. توجه به نظرات و خواسته زیباجویان جراحی بینی عروسکی در تهران
  8. در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نیاز مربوط به قبل و بعد از عمل
  9. در دسترس و پاسخگوی سوالات متقاضیان
  10. توجه به مضمون پیچیده زیبایی شناسی و درک آن

✅اگر دوست دارید درباره رضایت زیباجویان بدانید پیشنهاد می‌کنم مقاله رضایت بعد از جراحی بینی را مطالعه کنید .

 

بهترین جراح عمل بینی عروسکی دخترانه

بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

اکنون وقت آن رسیده که شما را از انتظار نجات دهیم و بهترین جراح بینی در تهران را معرفی نماییم دکتر حبیب سهرابی متخصص جراحی گوش، حلق و بینی با شماره نظام پزشکی ۶۳۳۳۶ از سال ۱۳۸۳ به‌طور حرفه‌ای شروع به ارائه خدمات بی‌نظیر خویش به هموطنان عزیز کرده است و تا به امروز با حدود ۲۰۰۰۰ عمل زیبایی بینی موفق رکوردار بیشترین میزان رضایت‌مندی می‌باشد.

ایشان بدلیل پایبند بودن و داشتن حس مسئولیت نسبت به بیماران و سختی کار جراحی بینی تمام وقت و انرژی خود را صرف متقاضیان رینوپلاستی بینی صرف می‌کنند و آماده ارائه بهترین خدمات با دستمزد منصفانه هستند.

✅جهت دریافت مشاوره رایگان و ویزیت حضوری می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۸۶۰۸۲۱۲۵ تماس حاصل نمایید و یا مقاله بهترین جراح بینی در تهران را مطالعه نمایید.

اینستاگرام دکتر سهرابی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران:

عواملی که سبب عمل بینی عروسکی دخترانه موفقیت آمیز میشود

عوامل تاثیرگذار برای داشتن یک عمل موفق

  1. انتخاب پزشک حاذق
  2. مشاوره حضوری با پزشک متخصص
  3. دیدن آلبوم نمونه کارهای جراح
  4. رعایت نکات گفته شده قبل و بعد از عمل جراحی
  5. مصرف داروهای تجویز شده سر وقت
  6. سپردن نتیجه عمل به دست پزشک و عدم اصرار بر عمل بینی عروسکی و فانتزی
  7. نوع پوست و فرم بینی بیمار
  8. هماهنگی بینی عمل شده با سایر اجزای صورت

عکس بینی فانتزی عمل شده توسط دکتر سهرابی

عکس عمل بینی عروسکی دخترانه
عمل بینی عروسکی دخترانه
عکس عمل بینی عروسکی دخترانه
عکس عمل بینی عروسکی دخترانه
عکس عمل بینی عروسکی دخترانه
عکس عمل بینی عروسکی دخترانه
عکس عمل بینی عروسکی دخترانه
هزینه عمل بینی عروسکی دخترانه

هزینه عمل بینی عروسکی در تهران

معمولا نکته مهمی که هنگام عمل بینی ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند هزینه عمل بینی مدل فانتزی می‌باشد که پس از انتخاب پزشک متعهد و متخصص همچنین مراجعه به مطب جهت معاینه می‌توانید اطلاعات لازم را درباره این موضوع از پزشک معالج خود کسب کنید.

بطور کلی بینی‌هایی که به صورت عروسکی طبق خواسته بیمار عمل شوند بدلیل نیاز به تغییرات خاص زیبایی و اصلاح فرم و ساختار بینی هزینه بیشتری به نسبت عمل بینی طبیعی و دیگر موارد دارند بنابراین هر چه میزان تغییرات و کار روی نوک بینی و دیگر بخش‌ها بیشتر باشد میزان دستمزد جراح نیز افزایش می‌یابد.

البته از عوامل موثر دیگر در هزینه‌های عمل بینی مانند آزمایشات، دستمزد پزشک بیهوشی، دارو و مواد غذایی تجویز شده، عکاسی از بینی و هزینه کلینیک یا بیمارستان نباید غافل شد.

✅ اگر بینی شما از نوع استخوانی است برای اطلاع بیشتر از قیمت‌های روز می‌توانید به مقاله هزینه عمل بینی استخوانی ۱۴۰۱ مراجعه کنید.

شما همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره بینی عروسکی به مقاله انواع بینی عروسکی نیز مراجعه کنید.

درد عمل بینی عروسکی دخترانه

آیا جراحی بینی عروسکی درد دارد؟

همانطور که خودتان واقف هستید اکنون در دورانی زندگی می‌‌کنیم که روز به روز وسایل و امکانات رفاهی مختلف در همه زمینه‌ها افزایش یافته و وارد زندگی و حوزه فعالیت انسان‌ها می‌شوند.

بدین ترتیب جراحی بینی امروزه در صورتی که توسط پزشک توانا و ماهر انجام شود با استفاده از تکنولوژی روز خواهد بود بعلاوه اینکه بیمار هیچ دردی در حین عمل متحمل نمی‌شود و کاملا هوشیاری خود را از دست می‌دهد.

✅استانداردهای جراحی بینی را می‌توانید در مقاله روش های جدید جراحی بینی مطالعه کنید.

پس از عمل بینی عروسکی دخترانه درد خفیف و گاهی اوقات طبیعی ناشی از انسداد راه هوایی بینی است که با استعمال داروهای تجویز شده توسط پزشک تسکین می‌یابد.

عوارض عمل بینی عروسکی دخترانه توسط جراحان کم تجربه

عوارض جراحی توسط جراحان کم تجربه

بدون شک یک پزشک بی‌تجربه و دارای درک محدود از استانداردهای زیبایی شناسی نمی‌تواند بهترین نتیجه را از عمل بینی عروسکی دخترانه پدید آورد و ممکن است در اثر بوجودآمدن مشکلات متعدد مجبور شوید سراغ یک جراح مطمئن بروید. 

برخی از عوارض جراحی بینی عروسکی : 

  • در صورتی که حین عمل بینی بیمار بیشتر از حد معمول کوچک شود تناسب و هارمونی با دیگر اجزای صورت را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در زیبایی شما تاثیر گذار خواهد بود.
  • اگر تیغه ساختار بینی زیاد از حد کوتاه شود مشکلات تنفسی برای بیمار پدید می‌آید و ناچار است از طریق دهان تنفس کند که باعث به‌وجود آمدن خساراتی از جمله پوسیدگی دندان‌ها خواهد شد.

✅توجه کنید که اگر توسط یک پزشک حرفه‌ای عمل نشوید ترمیم بینی کار دشواری است که هر دکتری آن را قبول نمی‌کند.

جمع بندی

با این تفاسیر اگر تصمیم شما از انجام جراحی بینی عروسکی عوض نشده و تمایل به این نوع عمل بینی را دارید بهتر است نکات لازم و حیاتی رعایت شود و از تغییرات شدید بر بینی خارج از محدوده استانداردهای زیبایی پرهیز شود.

عمل بینی‌ به روش سرسره‌ای، دارای قوس شدید یا بسیار کوچک زیبایی صورت و بینی را چند برابر کاهش می‌دهد و فقط باعث جلب توجه آن در نظر مردم و اطرافیان خواهد بود.

☎جهت مشاوره رایگان با پزشک حاذق و رزرو وقت می‌توانید با شماره‌ تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

یک پاسخ

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

ویزیت رایگان !

دکتر برای مشاوره و ویزیت رایگان منتظر شماس

انواع مدل عمل بینی(استخوانی)