هزینه ترمیم بینی

هزینه ترمیم بینی عمل شده ۱۴۰۳

فهرست

امروزه شیوع عمل‌های زیبایی از جمله جراحی بینی روند افزایشی داشته است. اما باید در نظر داشته باشید در صورتی که جراح حرفه ای برای این کار انتخاب نکنید عوارضی از جمله کج شدن بینی، نامتقارن شدن سوراخ‌های بینی، عدم تناسب بینی با اجزای صورت، مشکلات تنفسی و سایر عوارض پیش می‌آید. تمامی عوارض ذکر شده شما را بر آن می‌دارد تا مجدد به فکر عمل بینی بیفتید.

لازم به ذکر است هزینه ترمیم بینی به دلیل پیچیدگی‌هایی که دارد از هزینه جراحی اولیه بیشتر می‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود در انتخاب جراح وسواس بیشتری به خرج دهید. در واقع جراحی بینی ترمیمی در تهران با هدف رفع نواقص جراحی اولیه و رفع آسیب‌های ناشی از عمل توسط جراح غیر حرفه ای صورت می‌گیرد.

بهترین زمان برای انجام عمل بینی ترمیمی(هزینه عمل بینی)

چه زمانی نیاز به ترمیمی بینی است؟

توصیه اکید پزشکان به زیباجویان این است که پس از جراحی اولیه حداقل تا یکسال صبر کنید تا فرم بینی مشخص شود و بعد به سراغ جراحی ترمیمی بروید. چرا که بینی افراد خصوصا افرادی که بینی گوشتی دارند بین یکسال تا دوسال زمان نیاز دارد تا به طور کامل تورم آن فروکش کند. در واقع جراحی ترمیمی بینی برای افراد زیر در نظر گرفته شده است:
  • دسته اول مربوط به افرادی است که در اثر تصادف، پرت شدن و یا بیماری بافت بینی آن‌ها تحلیل رفته باشد. به طور معمول جراحی ترمیمی برای اینگونه افراد بسیار پییچده، زمانبر و سخت می‌باشد. گاهی اوقات شدت وارده به بینی به قدری زیاد است که بینی طی چند مرحله نیاز به ترمیم دارد.
  • دسته دوم مخصوص افرادی که از نتیجه جراحی اولیه خود رضایت کافی ندارند. این نارضایتی می‌تواند از عملکرد بینی و یا فرم و شکل بینی نشات بگیرد. چرا که در اثر جراحی بینی توسط جراح ناوارد ممکن است زیباجو دچار مشکلات شدید تنفسی در خواب و یا بیداری شود. شدت جراحی ترمیمی بینی برای این افراد بسته به میزان تغییرات دارد. گاهی اوقات افتادگی نوک بینی تنها هدف زیباجو از عمل بینی ترمیمی است و گاهی اوقات لازم است برای تقویت غضروف بینی پیوند غضروف انجام شود. به طبع هزینه ترمیم بینی با توجه به اقدامات انجام شده تغییر پیدا می‌کند.

آشنایی با روش عمل بینی با غضروف دنده

هزینه ترمیم بینی عمل شده ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانید تعیین دقیق هزینه های ترمیم بینی عمل شده کار چندان آسانی نبوده و به معیارهایی مانند نوع بینی زیباجو، تبحر جراح، میزان تغییرات اعمال شده، شهر محل جراحی، آزمایشات قبل از عمل، بیهوشی و دستمزد کلینیک یا درمانگاه متفاوت می‌باشد. در عین حال باید به این مسئله توجه داشت که هزینه ترمیم بینی به دلیل دشواری‌هایی که دارد از هزینه جراحی اولیه بیشتر می‌باشد.

جهت تعیین وقت مشاوره با بهترین جراح بینی در تهران و مطلع شدن از هزینه ترمیم بینی ۱۴۰۳ با این شماره تماس بگیرید:

اطلاع از هزینه عمل بینی ۱۴۰۳ با رفتن به این صفحه.

هزینه ترمیم بینی(نوک بینی)

هزینه ترمیم نوک بینی

هزینه ترمیم نوک بینی به طبع از هزینه ترمیم بینی به طور کامل کمتر بوده و به عواملی از جمله مدل بینی، نوع جراحی(باز یا بسته)و استفاده از پیوند غضروف یا عدم استفاده از آن بستگی دارد. این عمل نیز طی بیهوشی کامل انجام شده و حدود ۴۵ دقیقه تا یکساعت زمان می‌برد.

آیا عمل سرپایی ترمیم بینی وجود دارد؟

خیر، جراحی بینی ترمیمی تنها با بیهوشی کامل قابل انجام است. این عمل از عمل جراحی اولیه سخت تر و زمانبرتر بوده لذا عوارض این عمل بیشتر و دوره نقاهت پس از عمل طولانی تر می‌باشد.

آیا ترمیم بینی بدون جراحی ممکن است؟

گاهی اوقات روش‌هایی مانند تزریق فیلر یا ژل و لیفت بینی برای ترمیم بینی به زیباجویان توصیه می‌شود. این متدها تنها برای اصلاحات جزئی همانند بالا بردن نوک بینی موثر است و با این متدها نمی‌توان عیوب بینی را به طور کامل برطرف کرد. این روش‌ها کاملا موقت بوده و بعد از مدتی نیاز به ترمیم دارد. بنابراین بهترین روش برای ترمیم بینی جراحی می‌باشد. دقت داشته باشید این عمل به دلیل حساسیت بالایی که دارد باید حتما توسط متخصص با تجربه و حرفه ای انجام شود.

عکس‌های ترمیم بینی

هزینه ترمیم بینی(عکس قبل و بعد)
هزینه ترمیم بینی(عکس قبل و بعد)
دکتر سهرابی بهترین جراح بینی در تهران(هزینه ترمیمی بینی)

بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران

دکتر حبیب سهرابی با بیش از ۲۰ هزار جراحی موفق لقب بهترین جراح بینی در تهران را به خود اختصاص داه است. این جراح پس از مشاوره تخصصی با زیباجو و شنیدن انتظارات او با معاینه بالینی و گرفتن عکس از زوایای مختلف بینی شما را برای جراحی بینی موفقیت آمیز با نتیجه ایده آل مطابق با سلیقه خودتان آماده می‌کند.
 

شماره تماس جهت مشاوره حضوری:

آشنایی با سایر مدل‌های عمل بینی توسط دکتر حبیب سهرابی

سوالات رایج

۱.آدرس مطب دکتر سهرابی؟

ج نگین آفریقا، طبقه هفتم واحد ۷۰۴

۲.عوارض جراحی بینی ترمیمی؟

در صورت انجام جراحی بینی ترمیمی توسط جراح غیر متخصص شاهد عوارض زیر می‌باشید:

  • کوچک شدن بیش از حد بینی
  • مشکلات تنفسی
  • از دست دادن حس بویایی
  • سوراخ شدن تیغه بینی
  • چسبندگی بینی

۳.خصوصیات دکتر سهرابی؟

  • عضو انجمن راینولوژی ایران
  • عضو انجمن جراحان گوش، حلق و بینی در ایران
  • داشتن نمونه کارهای قوی
  • خوش خلقی
  • صبر و حوصله زیاد
امتیاز دهید
اشتراک گذاری :