ارزانترین کشورها برای جراحی زیبایی

ارزانترین کشورها برای جراحی زیبایی در دنیا

امروزه در کل دنیا تقاضا برای جراحی زیبایی رو به افزایش است. همانطور که می‌دانید جراحی زیبایی بینی به عنوان یکی از ۵ جراحی‌ زیبایی پر طرفدار در بین خانم‌ها و آقایان معرفی شده است. به طور کلی سالانه نزدیک به یک میلیون جراحی بینی در جهان انجام خواهد شد. با توجه به اقشار مختلف […]

فهرست مطالب

امروزه در کل دنیا تقاضا برای جراحی زیبایی رو به افزایش است. همانطور که می‌دانید جراحی زیبایی بینی به عنوان یکی از ۵ جراحی‌ زیبایی پر طرفدار در بین خانم‌ها و آقایان معرفی شده است.

به طور کلی سالانه نزدیک به یک میلیون جراحی بینی در جهان انجام خواهد شد. با توجه به اقشار مختلف جامعه، هزینه جراحی زیبایی بینی برای برخی افراد زیاد بوده و به دنبال مناسبترین قیمت برای عمل جراحی هستند. در این مقاله قصد داریم شما را ارزانترین کشورها برای جراحی زیبایی بینی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

ارزانترین کشور برای جراحی زیبایی بینی کجاست؟

یکی از معضلات اصلی عمل زیبایی بینی، عدم تقبل هزینه‌های جراحی بینی توسط شرکت‌های مختلف بیمه می‌باشد. قبل از اقدام به تغییر ظاهر بینی خود مطلع باشید بیمه مورد نظر، شما را در خصوص هزینه‌های عمل بینی پوشش نخواهد داد. 

برای صرفه جویی در هزینه با جستجوی ساده می‌توانید یکی از ارزانترین کشورها برای جراحی زیبایی بینی را انتخاب کنید. جراحی زیبابی بینی در این کشورها ۴ برابر کمتر از سایر کشورها خواهد بود. توجه داشته باشید قیمت کمتر دلیل کیفیت نامطلوب نخواهد بود. بلکه به دلیل درآمد متوسط شهروندان و ارزش ارز آن کشور، هزینه عمل جراحی بینی نسبت به کشورهایی نظیر انگلستان و آمریکا مناسبتر خواهد بود.

پس از انتخاب کشور مقصد، باید توان پرداخت اقامت حداقل ۵ روزه را در این کشور داشته باشید. این قیمت‌ها با توجه به جراح، کلینیک و نوسانات بازار متغیر خواهد بود.

بهترین مدل‌های بینی(ارزانترین کشورها برای جراحی زیبایی)

بهترین مدل‌های بینی چه مدل‌هایی هستند؟

افراد یا دارای بینی‌های گوشتی هستند یا استخوانی.

بینی‌های گوشتی نسبت به بینی‌های استخوانی دارای غضروف ضعیف تر، پوست ضخیم تر بوده که این امر دشواری عمل بینی را بیشتر خواهد کرد.

بنابراین بینی استخوانی به دلیل پوست نازک و رویت بهتر ساختار بینی، بهترین گزینه برای جراحی زیبایی خواهد بود. همچنین در بینی‌های استخوانی بعد از عمل امکان افتادگی نوک بینی به دلیل غضروف محکم وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است عمل بینی عروسکی و فانتزی تنها بر روی بینی‌های استخوانی نتیجه مطلوبی خواهد داشت. چرا که بینی‌های گوشتی را نمی‌توان بیش از حد کوچک کرد.

دانستن این نکته ضروری است که بهترین مدل برای عمل بینی مدل طبیعی بوده، زیرا زاویه بین لب و بینی نرمال، قوس روی بینی مناسب و سوراخ‌های بینی بیش از اندازه کوچک نخواهد شد. ضمن اینکه تناسب بینی با سایر اجزای صورت حفظ خواهد شد.

در مقاله ملاک‌های عمل زیبایی موفق با اصلی ترین ملاک‌های عمل زیبایی موفق آشنا شوید.

هزینه جراحی زیبایی به چه عواملی بستگی دارد(ارزانترین کشورها برای جراحی زیبایی)

هزینه جراحی زیبایی بینی به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که گفته شد عوامل مختلفی در هزینه کلی عمل جراحی زیبایی بینی دخیل خواهد بود. اصلی ترین عامل تبحر جراح زیبایی می‌باشد. به طبع در صورتی که تمایل دارید بینی شما توسط جراح حرفه ای و با تجربه عمل شود نیاز به پرداخت هزینه اضافی خواهید داشت.

هزینه بیمارستان و اتاق عمل دومین عامل تاثیرگذار در قیمت جراحی بینی می‌باشد.

آزمایشات پیش از عمل و داروهای مصرف شده بعد از عمل سومین عامل تعیین هزینه جراحی زیبایی بینی می‌باشد.

و در آخر فرم بینی و نوع عمل جراحی، تعیین کننده نهایی هزینه عمل بینی خواهد بود.

برای دانستن هزینه عمل بینی استخوانی ۱۴۰۲ اینجا کلیک نمایید.

هزینه جراحی زیبایی در اروپا و آمریکا(ارزانترین کشورها برای جراحی زیبایی)

هزینه جراحی زیبایی در اروپا و آمریکا

طبق بررسی‌های بدست آمده، ایالات متحده آمریکا گرانترین کشور برای جراحی زیبایی بینی در کل جهان شناخته شده است. کره جنوبی در مقام دوم و سوئیس در رتبه سوم قرار خواهد داشت.

خدمات ارائه شده در این سه کشور تعرفه مشخصی نداشته و با نوسانات زیادی همراه خواهد بود.

هزینه‌های گزاف جراحی زیبایی، هزینه اقامت بدون توجیه اقتصادی مناسب و خدمات ضعیف در آمریکا باعث شده است رقم انجام جراحی‌های پلاستیک در این کشور بسیار ناچیز و تنها در حدود ۴ میلیون جراحی باشد.

لازم به ذکر است در اروپای مرکزی و بخش اروپایی ترکیه قیمت عمل زیبایی بینی مناسب تر خواهد بود.

همچنین لیتوانی و اوکراین دو کشور تازه تاسیس با قیمت‌های پایین در خدمت زیباجویان محترم خواهد بود.

توصیه می‌شود پیش از اقدام به رفتن به این مناطق در مورد هزینه اقامت و سایر هزینه‌های جانبی عمل زیبایی تحقیق کرده و پس ار بررسی‌های لازم تصمیم نهایی خود را بگیرید.

 

کدام کشور ارزانترین جراحی زیبایی بینی را دارد؟

طبق آمار به دست آمده، ایران به عنوان ارزانترین کشور جراحی زیبایی بینی در دنیا شناخته شده است. ترکیه، مکزیک، هند، لهستان و آلمان نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در ایران سالانه بیش از ۴۰۰ هزار عمل زیبایی انجام می‌شود که قسمت اعظم آن‌ها مربوط به رینوپلاستی می‌باشد. ایران علاوه بر داشتن هزینه مناسب عمل بینی، دانش و تجربه کافی در این زمینه را به همراه جراحان متخصص خواهد داشت.

بنابراین خیل عظیمی از افراد ساکن کشورهای دیگر برای جراحی عمل بینی به این کشور عزیمت خواهند کرد. استفاده از روش‌های نوین پزشکی مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا و تسلط کامل به زبان انگلیسی برای مکالمه با زیباجویان امتیاز دیگر جراحان حاذق ایرانی می‌باشد.

افرادی که تحت عمل جراحی زیبایی بینی در ایران قرار می‌گیرند مطمئن باشند اطلاعات شخصی آن‌ها کاملا محرمانه خواهد ماند.

هزینه عمل زیبایی بینی در ایران ۲ تا ۵ برابر کمتر از سایر کشورها می‌باشد. پس با سفر به ایران علاوه بر عمل زیبایی، از جاذبه‌های گردشگری این کشور زیبا غافل نشوید.

ترکیه:

دومین کشور ارزان که درصد بالایی از مردم برای انجام جراحی زیبایی به خصوص عمل بینی به آن سفر می‌کنند ترکیه می‌باشد. در ترکیه جراحان متخصص زیبایی کار خود را به بهترین نحو انجام خواهند داد. این مسئله تاثیر مثبتی در اقتصاد کشور ترکیه نیز خواهد داشت.

طبق آمار افراد زیادی از کشورهای اروپایی نظیر آلمان، فرانسه، بلژیک و بریتانیا، دانمارک و کشورهای عربی که از عهده جراحی زیبایی بینی در کشور خود بر نمی‌آیند، برای عمل رینوپلاستی به دلیل هزینه کم به این کشور سفر خواهند کرد.

یکی از دلایل عزیمت بیماران به ترکیه برای عمل زیبایی بینی، دارا بودن کلینیک تخصصی برای توریست‌ها می‌باشد. علاوه بر ارزان بودن امکانات دیگری از جمله اقامت در هتل‌های ۵ ستاره و امتیازات ویژه در بیمارستان مربوطه در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
 

کمترین هزینه انجام جراحی زیبایی بینی در ترکیه ۲۰۰۰ دلار خواهد بود که برای اکثر افراد در سراسر جهان مقرون به صرفه می‌باشد.

 

هند:

در این کشور علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت مطلوب توسط جراحان توانمند ارائه خواهد شد. اکثریت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های هند اقدام به عمل جراحی زیبایی بینی می‌کنند. بنابراین این کشور علاوه بر ساکنین، می‌تواند افرادی که متقاضی جراحی زیبایی بخصوص عمل بینی هستند را نیز پوشش دهد.
 
این کشور در چند دهه اخیر پیشرفت‎‌های چشمگیری در پزشکی و جراحی زیبایی داشته است. هدف اصلی بیمارستان‎‌‌های جراحی پلاستیک در هند ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به زیباجویان است.
 
هزینه جراحی زیبایی بینی در هند بسته به جراح، بیمارستان، شهر و نوع عمل بین ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار  متفاوت خواهد بود. بنابراین انجام عمل بینی در این کشور برای افراد خارجی کاملا مقرون به صرفه است.

در هند علاوه بر هزینه کم بر خلاف کشورهای غربی و اروپایی، مدت زمان انتظار برای عمل بینی طولانی نخواهد بود. این مسئله نگاه خیلی از زیباجویان کشورهای دیگر را به سمت خود جلب خواهد کرد.

مکزیک:

چهارمین کشور ارزان برای جراحی بینی در جهان مکزیک بوده چرا که هزینه رینوپلاستی در مکزیک ۲۵۰۰ دلار بود که این مقدار ۲ تا ۳ برابر کمتر از آمریکا می‌باشد.
به دلیل اینکه بیشتر کلینیک‌های زیبایی مکزیک در شهری نزدیکی مرز آمریکا قرار دارد و جغرافیای آن، سالانه متقاضیان زیادی از این کشور برای عمل زیبایی به مکزیک روانه می‌شوند. طبق آمار به دست آمده به طور میانگین سالانه ۵۰۰ هزار جراحی زیبایی در مکزیک انجام خواهد شد که بیشتر بیماران مردم آمریکا و کانادا می‌باشند.
 

به طور کلی هزینه نهایی جراحی بینی در مکزیک شامل هزینه جراح، مشاوره با پزشک، هزینه متخصص بیهوشی، معاینات پزشکی قبل و بعد از عمل، لوازم پزشکی مورد نیاز و انتقال بیمار به کشور خود است.

لهستان:

لهستان کشوری اروپایی بوده که می‌تواند جراحی بینی ارزان با کیفیت مناسب را برای متقاضیان به ارمغان بیاورد. اکثر زیباجویانی که برای عمل بینی به لهستان سفر می‌کنند را بیماران کشورهای اروپایی نظیر انگلستان، آلمان و سوئیس تشکیل می‌دهند.

کلینیک‌های جراحی زیبایی در لهستان دارای استاندارهای پزشکی و مطابق با آخرین متدهای روز دنیا خواهد بود. هزینه جراحی زیبایی بینی در این کشور ۲۲۰۰ دلار بوده که بسیار کمتر از عمل‌های مشابه در سایر کشورهای اطراف لهستان می‌باشد.

لهستان به دلیل نزدیکترین شعبه به سایر کشورهای اروپایی، کمترین هزینه برای سفر با زیر ساخت‌های حمل و نقل توسعه یافته و هزینه اقامت مناسب انتخاب اول کشورهای همسایه می‌باشد.

 

آلمان:

آلمان کشوری است که با توجه به پیشرفت صنعتی و موقعیت جغرافیایی ویژه اش از هزینه‌های بالایی برای عمل‌های زیبایی برخوردار است. بنابراین بهتر است ابتدا تحقیقات اولیه را در این خصوص انجام داده سپس برای اقدامات درمانی به این کشور سفر کنید.
ارزانترین کشورها برای جراحی زیبایی(جراحی بینی با دکتر سهرابی)

انجام جراحی زیبایی با بهترین کیفیت توسط بهترین جراح بینی در تهران

با توجه به نظرات زیباجویان و مصاحبه با اکثریت آن‌ها، دکتر حبیب سهرابی بهترین جراح بینی در تهران شناخته شده است. این جراح با بیش از ۲۰ هزار جراحی موفق، عضو انجمن جراحان گوش، حلق، بینی، سر و گردن در ایران می‌باشد.

مشاوره دقیق، داشتن نمونه کارهای قوی، رضایت حداکثری بیماران، صبر و حوصله زیاد، خوش خلقی، راه آمدن با بیمار، شنیدن انتظارات زیباجو و عمل به آن‌ها از ویژگی‌های این جراح حرفه ای می‌باشد.

تلفن تماس مطب دکتر حبیب سهرابی:

جمع بندی

حال که با ارزانترین کشورها برای عمل زیبایی بینی در دنیا آشنا شده اید، بهتر است با بهترین جراح زیبایی بینی در ایران نیز آشنا شوید، دکتر حبیب سهرابی با سابقه چندین ساله در خدمت شما عزیزان از هر کجای دنیا که هستنید می‌باشد.

برای آشنایی با عمل بینی طبیعی کلیک نمایید.

سوالات رایج

به دلیل دستکاری بیشتر بینی استخوانی به طبع درد در این نوع بینی بعد از عمل بیشتر خواهد بود.

ایران، تهران، ج نگین آفریقا، طبقه هفتم واحد ۷۰۴

تلفن تماس: ۰۲۱۸۶۰۸۲۱۲۵

در جراحی بینی به روش باز، سوراخهای بینی به وسیله دستگاه مخصوص از هم جدا شده و پوست از روی استخوان بینی کاملا برداشته میشود. این نوع عمل وسعت دید جراح را افزایش خواهد داد. در جراحی بینی به روش بسته، تغییرات از تغییر سوراخ‌های بینی اعمال شده و روی پوست رد زخم و بخیه به جا نخواهد ماند.

امتیاز دهید

درباره دکتر حبیب سهرابی بهترین جراح بینی در تهران

دکتر سهرابی با بیش از ۲۰ هزار جراحی موفق بهترین جراح بینی در تهران شناخته شده است. این پزشک با داشتن نمونه کارهای قوی، صبر و حوصله زیاد، توجه به انتظارات زیباجو و تعرفه مناسب توانسته است رضایت حداکثری زیباجویان را کسب نماید.

شماره تماس جهت تعیین وقت مشاوره و معاینه تخصصی:

دکتر سهرابی ، بهترین جراح بینی در تهران

نویسنده : دکتر حبیب سحرابی

جراح زیبایی بینی و متخصص گوش، حلق و بینی

اشتراک گذاری در

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جواب آزمون با موفقیت ثبت شد

مشاوره رایگان

ما در کلینیک دکتر سهرابی، خدمات مشاوره رایگان برای جراحی بینی ارائه می‌دهیم تا شما بتوانید با اطلاعات کافی و مشورت با متخصصان ما، بهترین تصمیم را بگیرید.