بهترین مدل بینی برای صورت کشیده

بهترین مدل بینی برای صورت کشیده

آیا از فرم صورت خود اطلاع دارید؟ چه مدل بینی مناسب فرم صورت شما است؟ به طور حتم جراحی بینی باید مطابق با آناتومی صورت و سنجیدن تناسب بین اجزای صورت انجام گیرد. جراح متخصص با انتخاب بهترین مدل بینی برای صورت کشیده می‌تواند رضایت زیباجو را فراهم کند. عمل بینی برای افرادی با صورت‌های […]

فهرست مطالب

آیا از فرم صورت خود اطلاع دارید؟ چه مدل بینی مناسب فرم صورت شما است؟ به طور حتم جراحی بینی باید مطابق با آناتومی صورت و سنجیدن تناسب بین اجزای صورت انجام گیرد. جراح متخصص با انتخاب بهترین مدل بینی برای صورت کشیده می‌تواند رضایت زیباجو را فراهم کند.

عمل بینی برای افرادی با صورت‌های لاغر و کشیده با هدف تغییر شکل و اندازه بینی صورت می‌گیرد. در این عمل بازسازی مجدد بینی با برداشتن پوست روی بینی انجام شده و تغییرات مورد نظر به منظور افزایش جذابیت چهره اعمال می‌شود. در ادامه با مراحل این عمل زیبایی آشنا می‌شوید.

بهترین مدل بینی برای صورت کشیده(تاثیر جراحی بر ظاهر افراد)

در مورد تاثیرات ظاهر در نوع جراحی

لازم به ذکر است بهترین مدل بینی برای صورت کشیده مدلی است که علاوه بر اعمال نظر و سلیقه زیباجو، باید تناسب بین لب، بینی، چشم و فک بیمار رعایت شده و عمل زیبایی با روشی صحیح صورت گیرد تا زیبایی چهره بیمار نیز حفظ شود. هماهنگی بین اجزای صورت بر اساس موارد زیر سنجیده می‌شود:
 

فرم صورت:

فرم صورت افراد متفاوت بوده و می‌تواند مربع، بیضی، گرد و یا مثلثی باشد. هر کدام از این موارد فرم بینی خاصی را می‌طلبد. به عنوان مثال جراح برای افرادی که دارای صورت گرد هستند معمولا جراح بینی نوک تیز را پیشنهاد می‌دهد.

سایز بینی:

بهتر است بدانید که نوع جراحی بینی‌های بسیار کوچک یا بسیار بزرگ با هم متفاوت است. چرا که عمل بینی نباید به گونه ای باشد که تناسب بین اجزای صورت بهم بخورد. فردی با بینی بزرگ ابتدا لازم است بینی اش کوچک شده و بعد با متدهای خاص به بینی فرم می‌دهند.

فاصله بین لب‌ها و بینی:

این فاکتور هم یکی از موارد اصلی برای تعیین فرم بینی مناسب است. مثلا جراحی بینی برای کسانی که لب‌های گوشتی و بزرگی دارند با افرادی که لب‌های نازکی دارند متفاوت است.

فرم چشم‌ها و اندازه آن‌ها:

از دیگر موارد مهم برای تصمیم گیری در مورد نوع جراحی بینی کوچک و بزرگ بودن چشم‌ها می‌باشد. بینی باید به اندازه ای کوچک شود که هماهنگی بین اندازه چشم و بینی حفظ شود.

شکل بینی:

به‌طورکلی ایجاد قوس روی بینی، اندازه و یا انحراف بینی در نوع عمل بینی تاثیرگذار است.

بهترین مدل بینی برای صورت کشیده

بهترین مدل بینی برای صورت کشیده

عمل بینی به منظور رفع نواقص جزئی که در نتیجه بالا رفتن سن، وراثت، شکستگی و یا بیماری‌های تنفسی است انجام می‌شود. در نظر داشته باشید بهترین مدل بینی برای صورت کشیده مدلی است که اولا هارمونی و توازن اجزای صورت حفظ شده، دوما نوک بینی به گونه ای باشد که صورت را گردتر نشان دهد، سوما اطراف نوک بینی لبه اضافی نداشته باشد و در آخر نظر زیباجو را جلب کند و زیبایی چهره او را نیز دوچندان کند. دقت داشته باشید فرم بینی باید بر اساس نوع پوست، سن، شرایط و جنسیت بیمار در نظر گرفته شود.

جهت اطلاع از بهترین مدل های عمل بینی با توجه به فرم صورت به این صفحه مراجعه نمایید.

چرا فرم بینی طبیعی بهترین مدل بینی عمل بینی برای صورت کشیده است؟

همانطور که گفته شد عمل بینی با هدف برطرف کردن عیوب ظاهری بینی و ایجاد توازن بیشتر بین اجزای صورت انجام می‌شود. بنابراین انتخاب بهترین مدل بینی برای صورت کشیده از اهمیت بالایی برخوردار است. مدل بینی طبیعی از جمله مدل‌های مناسب برای جراحی بینی افراد با صورت کشیده است. جراح باید در حین عمل از کوچک کردن بیش از حد بینی خودداری کرده و به فاصله بین لب و بینی دقت کافی داشته باشد.

هدف نهایی از جراحی بینی برای صورت کشیده

این عمل با هدف متناسب سازی عضوهای مختلف چهره در صورت‌های کشیده و استخوانی با شیوه رایج رینوپلاستی صورت می‌گیرد که باید توجه ویژه ای به فرم بینی بشود. پزشک جراح بعد از معاینات دقیق و گرفتن عکس‌های متعدد از بینی از جهات مختلف، نوع عمل را تشخیص داده و با ایجاد تغییرات جزئی که شامل برداشتن و یا اضافه کردن بافت بینی و تغییر حالت استخوان و غضروف بینی می‌باشد عمل جراحی بینی را با موفقیت به پایان می‌رساند.
 
از مهمترین دلایل اصلاحات ایجاد شده در این عمل موارد زیر است:
  • رفع قوز بینی
  • برطرف کردن فرورفتگی بینی
  • کوچک کردن سوراخ‌های بینی
  • کوچک کردن ارتفاع بینی
  • رفع افتادگی نوک بینی
 

برای آشنایی با مراحل جراحی بینی استخوانی در تهران به این مقاله مراجعه نمایید.

بهترین کاندیدای جراحی بینی برای صورت کشیده

در صورت عمل بینی فانتزی و نیمه فانتزی برای زیباجویان با صورت‌های کشیده ممکن است در تناسب بین اعضای صورت خلل وارد شده و بینی بیش از حد کوچک به نظر برسد. بنابراین بهترین مدل بینی برای صورت کشیده مدل طبیعی است. در این عمل می‌بایست از زیاده روی در کوچک کردن اندازه بینی خودداری کرده و تنها نواقص جزئی همانند قوز روی بینی، فرورفتگی بینی در اثر ضربه، بیماری و یا وارثت، کج بودن تیغه بینی و افتادگی نوک بینی برطرف شود.
بهترین مدل بینی برای صورت کشیده(مراحل عمل)

مراحل جراحی ایجاد مدل بینی برای صورت کشیده

به منظور اعمال بهترین مدل بینی برای صورت کشیده مراحل زیر باید طی شود:
  •  مشاوره تخصصی و متعدد با پزشک مربوطه
  • شرح کارهای انجام شده در حین عمل توسط جراح
  • گرفتن عکس از بینی از زوایای متعدد
  • مشاهده نمونه کارهای مشابه جراح
  • بازگو کردن انتظارات خود از عمل بینی
  • پرسش در مورد عوارض احتمالی بعد از عمل و شیوه درمان آن‌ها
  • اطلاع از کارهای لازم پیش از عمل از جمله گرفتن آزمایشات مختلف
  • تعیین وقت عمل
  • انجام عمل بینی
  • مراقبت‌های پس از عمل و طی کردن دوران نقاهت
  • مراجعه به جراح به صورت دوره ای برای چکاپ کامل و اطلاع از وضعیت بیمار
بهترین مدل بینی برای صورت کشیده(مزایا و معایب)

مزایا و معایب جراحی بینی صورت کشیده

مزایای عمل بینی برای افراد با صورت کشیده:

  1. بهبود ظاهر صورت
  2. رفع مشکلات تنفسی
  3. افزایش اعتماد به نفس بیمار

معایب عمل بینی برای افراد با صورت کشیده:

  1. دوره نقاهت طولانی و روند کند بهبودی
  2. عدم رضایت از نتیجه عمل
  3. عفونت
  4. خونریزی و درد شدید
  5. تورم و کبودی بیش از حد
  6. خارش و ایجاد حساسیت پوستی
  7. کاهش حس بویایی
بهترین مدل بینی برای صورت کشیده(بهترین جراح بینی)

حساسیت‌های عمل بینی برای صورت کشیده 

به منظور جلوگیری از حساسیت‌های پیش آمده پس از عمل بینی صورت‌های کشیده بهتر است با آگاهی کامل جراح بینی را انتخاب کنید. این کار تنها از طریق مراجعه به وبسایت پزشک و خواندن نظرات زیباجویان، صحبت با مراجعه کنندگان به مطب جراح و مشاوره حضوری با خود جراح میسر می‌شود. دکتر حبیب سهرابی بهترین جراح بینی در تهران با بیش از ۲۰ هزار جراحی موفق ثبت شده در کارنامه خود به عنوان حاذق ترین جراح بینی در تهران شناخته شده است.
 
تلفن مطب:

سوالات رایج

۱.آدرس مطب دکتر  حبیب سهرابی کجاست؟

 ج نگین آفریقا، طبقه هفتمT واحد ۷۰۴

۲. خصوصیات دکتر سهرابی بهترین جراح بینی در تهران؟

  • عضو انجمن راینولوژی ایران
  • دارای برد تخصصی در ایران
  • کسب رضایت حداکثری زیباجویان
  • پر صبر و با حوصله
  • خوش خلق و مهربان
  • دارای نمونه کارهای قوی
۴/۵ - (۲ امتیاز)

درباره دکتر حبیب سهرابی بهترین جراح بینی در تهران

دکتر سهرابی با بیش از ۲۰ هزار جراحی موفق بهترین جراح بینی در تهران شناخته شده است. این پزشک با داشتن نمونه کارهای قوی، صبر و حوصله زیاد، توجه به انتظارات زیباجو و تعرفه مناسب توانسته است رضایت حداکثری زیباجویان را کسب نماید.

شماره تماس جهت تعیین وقت مشاوره و معاینه تخصصی:

دکتر سهرابی ، بهترین جراح بینی در تهران

نویسنده : دکتر حبیب سحرابی

جراح زیبایی بینی و متخصص گوش، حلق و بینی

اشتراک گذاری در

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جواب آزمون با موفقیت ثبت شد

مشاوره رایگان

ما در کلینیک دکتر سهرابی، خدمات مشاوره رایگان برای جراحی بینی ارائه می‌دهیم تا شما بتوانید با اطلاعات کافی و مشورت با متخصصان ما، بهترین تصمیم را بگیرید.