تجربه عمل بینی گوشتی

تجربه عمل بینی گوشتی

این مقاله تجارب زیباجویان در خصوص عمل بینی گوشتی را جمع آوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.
فهرست مطالب

از مشخصات بینی گوشتی می‌توان به نوک بینی پهن، پره‌های بزرگ، غضروف ضعیف و پوست ضخیم اشاره کرد. پزشکان به دلیل غضروف ضعیف اینگونه بینی‌ها معمولا از پیوند غضروف برای نوک بینی استفاده خواهند کرد. لازم به ذکر است تورم بینی‌های گوشتی بعد از عمل دیرتر از بینی‌های استخوانی فروکش کرده و معمولا تا یکسال زمان خواهد برد.

تجربه عمل بینی گوشتی

تجربه عمل بینی گوشتی زنانه – طبیعی

من همیشه از به وجود آوردن تغییر استقبال می‌کنم. می‌خواهم بینی‌ام خوش فرم باشد. حساس می‌کنم بینیم یکم بزرگ هست و اعتماد به نفسم اومده پایین.

بعد اینکه تصمیم جدی برای عمل کردن گرفتم دنبال تحقیق در مورد بهترین جراح در اینستا بودم. عکس‌های قبل و بعد افرادی که بینی گوشتی داشتند رو دیدم و تغییرات را احساس کردم. 

در مورد هزینه‌های عمل پرس و جو کردم تا ببینم چقدر باید پول پس انداز کنم. کار پزشک‌های مختلف را در زمینه عمل بینی گوشتی باهم مقایسه کردم تا بتونم انتخاب درستی داشته باشم. 

هرچند به دلیل ریسک عمل و نارضایتی بعد از عمل بینی گوشتی و نارضایتی خانواده برای عمل کردن دودل بودم ولی در نهایت بهترین دکترهایی که در مشهد مشهور بودند را پیدا کردم و نظر تعدادی از کاربران سایت پزشکان را باهم مقایسه کردم.

در نتیجه این تحقیق بین سه گزینه مردد بودم. این سه نفر نسبت به قیمت مناسبی که داشتند توانسته بودند بینی‌های گوشتی را خوب عمل کنند.

برای هزینه عمل بینی مجبور بودم کمی پس انداز کنم و حدود ۲ میلیون تومان از پدرم هم قرض گرفتم (مربوط به سال ۱۴۰۰).

بالاخره پزشکم را انتخاب کردم و برای مشاوره حضوری وقت گرفتم. حدود ۲۰ دقیقه با جراح در مورد انتظارات خودم از عمل بینی صحبت کردم. دکتر بسیار با حوصله از من در مورد اینکه دوست دارم بینی ام چه تغییری کند سوال کرد و من هم که احساس می‌کردم پره‌های بینی ام بزرگ است از دکتر در مورد کوچک شدن پره‌ها گفتم. در جلسه مشاوره پزشک به من در مورد طولانی بودن دوره نقاهت به دلیل گوشتی بودن توضیح داد.

بهترین جمله ای که اون لحظه دوست داشتم از زبان دکتر بشنوم این بود که بگوید بینی ات با عمل خوب می‌شود. عجله برای عمل کردن داشتم و بی تاب بودم و خودم را با بینی جدیدم تصور می‌کردم. صادقانه بگویم من تصمیمم را گرفته بودم و اگر اون دکتر می‌گفت بینی ات نیاز به عمل ندارد و یا با عمل کردن بینی شما فرم خوبی نمی‌گیرد نا امیدانه مطب را ترک کرده و سراغ کاندیدای دومی می‌رفتم.

در نهایت با تعیین تاریخ عمل خود را برای عمل باید آماده می‌کردم. دو هفته قبل از عمل از تمام جهات از بینی ام عکس گرفته شد. دکتر به من گفت پیش از عمل بینی باید آزمایش خون بدهی. 

در این آزمایش چربی خون، دیابت، کم خونی و هپاتیت کاملا مشخص می‌شود. همچنین دکتر تاکید کرد قرص‌هایی مانند آسپرین مصرف نکنم. 

بالاخره روز موعود با تمام استرس‌ها و هیجان‌ها از راه رسید. هشت ساعت قبل از عمل باید کاملا ناشتا باشید. بدون آرایش به همراه برادرم روانه بیمارستان شدم. فرم پذیرش را پر کردم و منتظر شدم تا نوبتم شود. لازم به ذکر هست که در صورتی که خانم هستید بهتر است همراه همجنس خود انتخاب کنید چرا که بهتر شما را می‌فهمد. 

دوازده ظهر وقت عمل داشتم اما ساعت ۳ عمل شدم. با زدن داروی بیهوشی توسط دکتر بیهوشی من در عرض ۳ ثانیه بیهوش شدم. در اتاق عمل سه نفر حضور داشتند، جراح، دستیار پزشک و دکتر بیهوشی.

پس از گذشت ۲ ساعت به اتاق ریکاوری منتقل شدم. حدود ۲ ساعت و نیم بعد به هوش آمدم. احساس سرگیجه شدیدی داشتم و تا یک هفته بعد از عمل همچنان دچار سرگیجه می‌شدم.

توصیه پزشک برای کم شدن سرگیجه خوردن آب و مایعات فراوان بود. همچنین به دلیل وجود تامپون در نفس کشیدن دچار مشکل شده بودم. دکتر تامپون را همان شب از روی بینی ام برداشت و دیگر مشکل تنفسی نداشتم.

حدود ۱۱.۳۰ شب هم مرخص شدم.

داروهایی که دکتر تجویز کرد قرص سرماخوردگی، قرص آناهیل و پمادی برای کم رنگ کردن جای بخیه‌ها بود. نکاتی که پزشکم به من یادآور شد شامل خوردن غذاهای نرم و آبکی، پرهیز از زیاد حرف زدن و عدم فعالیت‌های سنگین بود.

آتل روی بینی ام بعد از یک هفته توسط پزشک برداشته شد و بخیه‌های کنار بینی کشیده شدند. دوستانی دقت کنید که من تا دو ماه بعد از عمل ناامید بودم چراکه احساس می‌کردم بینی ام خوب عمل نشده است. دقت کنید که دوران نقاهت و فرم نهایی بینی گوشتی طولانی تر از بینی استخوانی می‌باشد.

کلا از عمل بینی ام راضی‌ام ، از افراد نزدیک هم بازخورد مناسبی دریافت کردم.

توصیه‌های زیباجو – عمل بینی گوشتی زنانه

  1. انتخاب جراح حاذق
  2. سپردن نتیجه عمل به دستان پزشک مجرب
  3. صبر و شکیبایی زیاد تا رسیدن به نتیجه مطلوب
  4. استراحت کامل در دو هفته پس از عمل بینی
  5. نظرات دیگران تا سه ماه اول برایتان اهمیت نداشته باشد.
  6. عدم بلند کردن اجسام سنگین
  7. نا امید نشدن چرا که دوران بهبودی شما بیشتر است.
  8. گریه نکردن
  9. غذای تند نخوردن 

برای آشنایی با سایر مراقبت‌های بعد از عمل بینی گوشتی این مقاله را از دست ندهید.

صحبت با زیباجو بعد از عمل بینی گوشتی

ویدیو از ابتدای عمل بینی گوشتی تا بهبودی کامل 

نمونه کارهای بینی گوشتی

تجربه عمل بینی گوشتی
عکس قبل و بعد عمل بینی گوشتی(عمل بینی طبیعی مردانه)
تجربه عمل بینی گوشتی
تجربه عمل بینی گوشتی

تجربه عمل بینی گوشتی مردانه

من احساس می‌کردم نوک بینیم پهن است. چندین جلسه مشاوره با دکترای مختلف داشتم که همگی از پذیرفتن عمل بینی من به دلیل گوشتی بودن و دارا بودن پوست بسیار ضخیم سر باز می‌زدند.

تا اینکه دکتر سهرابی پس از معاینه دقیق به من اعلام کردند بینی شما با عمل بینی نزدیک به ۸۰ درصد تغییر خواهد کرد. پس از انتخاب دکتر سهرابی به عنوان جراح توصیه می‌کنم به هیچ عنوان ترس از عمل کردن و نگرانی در مورد نتیجه عمل نداشته باشید.

حدود ۶ ماه زمان برد که بینی من به فرم دلخواهم برسد. هیچ مشکل تنفسی ندارم و خوروپوف‌های شبانه ام به طور کامل قطع شده است و کاملا از عملم راضی هستم.

تجربه عمل بینی گوشتی مردانه

توصیه‌های زیبا جو – عمل بینی گوشتی مردانه

  1. شناخت فرم بینی خود
  2. اعتماد به پزشک معالج
  3. تحقیق و پرس و جو در مورد مدل عملی که به بینی شما می‌آید
  4. حفظ ابهت مردانه بینی با دستکاری کمتر
  5. عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکی قبل و بعد از عمل بینی

صحبت با زیباجو بعد از عمل بینی گوشتی

نظرات زیباجویان بعد از عمل

تجربه عمل بینی استخوانی(نظرات زیباجویان)
تجربه عمل بینی استخوانی(نظرات زیباجویان)
تجربه عمل بینی گوشتی
تجربه عمل بینی گوشتی
تجربه عمل بینی گوشتی
تجربه عمل بینی گوشتی
تجربه عمل بینی گوشتی

دکتر حبیب سهرابی را بشناسید

دکتر سهرابی با شماره نظام پزشکی ۶۳۳۳۶ یکی از نام آشناترین پزشکان حال حاضر در خصوص انواع عمل‌های بینی با بیش از ۲۰ هزار عمل بینی موفق می‌باشد. این پزشک حاذق دارای برد تخصصی در ایران بوده و عضو انجمن راینولوژی در ایران می‌باشد. رضایت حداکثری زیباجویان از ویژگی‌های بارز این جراح حرفه ای می‌باشد.

آدرس مطب دکتر حبیب سهرابی:

تهران، برج نگین آفریقا، طبقه هفتم، واحد ۷۰۴

شماره تماس مطب:

برای آشنایی بیشتر با دکتر سهرابی پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین جراح بینی در تهران را مورد مطالعه قرار دهید.

جمع بندی

عمل بینی گوشتی به مراتب از بینی استخوانی راحت تر بوده اما اگر بینی خود را به دست جراح حرفه ای بسپارید عوارض بعد از عمل بینی را شاهد نخواهید بود.

سوالات رایج

جهت گرفتن نوبت مشاوره با دکتر حبیب سهرابی با شماره ۰۲۱۸۶۰۸۲۱۵ تماس حاصل نمایید.

با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و روش‌های نوین درمان، امکان برگشت بینی گوشتی به حالت قبل وجود نخواهد داشت.

معمولا ورم بینی گوشتی بین ۶ ماه تا یکسال از بین خواهد رفت. این مدت با توجه به نوع پوست، نوع عمل و مراقبت‌های بعد از عمل متغیر بوده و به صبر و شکیبایی نیاز خواهد داشت.

در دو هفته اول پس از جراحی بینی آشپزی کردن به دلیل پایین انداختن سر ممنوع می‌باشد. پس از این مدت با رعایت مراقبت‌های لازم این کار بلامانع خواهد بود.

بلند کردن هر جسم سنگینی پس از عمل بینی مضر بوده و ممکن است به علت اثرات داروی بیهوشی به حالت نیمه هوشیار بوده و متوجه افتادن نوزاد خود نباشید.

بین ۱ الی ۳ ماه بینی شما نیاز به چسب زدن خواهد داشت. این مدت در بینی گوشتی بیشتر از بینی استخوانی خواهد بود. توجه داشته باشید هر ۳ یا ۴ روز یکبار چسب بینی را تعویض نمایید.

حداقل دو هفته از خوردن نوشیدنی‌های کافئین دار مانند قهوه و چای به دلیل رقیق شدن خون و احتمال خونریزی از بینی اجتناب کنید.

بعد از عمل بینی بین ۱۰ تا ۱۴ روز بدن شما نیاز به استراحت کامل خواهد داشت. پس از گذشت دو هفته با رعایت نکات لازم می‌توانید کار کردن را از سر بگیرید.

در اثر ضربات وارده به بینی ممکن است اطراف بینی و زیر چشم کبود شود. این عارضه در ۴ روز اول به وضوح دیده خواهد شد و پس از ورود به هفته دوم کبودی‌ها کمرنگ خواهد شد. با استفاده از کمپرس سرد در ۴۸ ساعت اول از کبود شدن چشم جلوگیری کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به جراح حاذق نسبت به عمل ترمیمی بینی اقدام کنید. عمل ترمیمی حداقل یکسال پس از عمل اولیه انجام خواهد شد.

خیر، لیزر تنها لایه‌های سطحی پوست را هدف قرار خواهد داد.

هرگونه عملی که سبب باز شدن دهان و تکان خوردن بینی شود مانند گریه کردن، خندیدن، عطسه و سرفه تورم بینی را افزایش خواهد داد.

خوردن آب و مایعات فراوان، سبزیجات، مرکبات، آب آناناس و آب کرفس ورم بینی را کاهش خواهد داد.

پس از ۱۰ روز از عمل بینی می‌توانید رابطه جنسی برقرار کنید. دقت داشته باشید مدت زمان رابطه را به حداقل رسانده و حتی المقدور از پوزیشن‌هایی که باعث ضربه احتمالی به بینی نمی‌شود استفاده کنید.

بله، یکی از دلایلی که منجر به عمل بینی می‌شود رفع مشکلات تنفسی به دلیل انحراف بینی خواهد بود. جراح تیغه کج شده بینی را در موقعیت مناسب قرار داده در نتیجه تنفس راحت تر صورت خواهد گرفت.

پس از عمل بینی ممکن است حس بویایی شما کاهش پیدا کند. این عارضه موقتی بوده و معمولا بین ۳ الی ۶ هفته از بین خواهد رفت. در صورت طولانی شدن این مسئله حتما با پزشک خود مشورت کنید.

هرگونه اقدامی که مجبور باشید سر خود را به مدت طولانی پایین بیندازید مضر می‌باشد چرا که سبب افزایش تورم و کبودی خواهد شد.

امتیاز دهید

درباره دکتر حبیب سهرابی بهترین جراح بینی در تهران

دکتر سهرابی با بیش از ۲۰ هزار جراحی موفق بهترین جراح بینی در تهران شناخته شده است. این پزشک با داشتن نمونه کارهای قوی، صبر و حوصله زیاد، توجه به انتظارات زیباجو و تعرفه مناسب توانسته است رضایت حداکثری زیباجویان را کسب نماید.

شماره تماس جهت تعیین وقت مشاوره و معاینه تخصصی:

دکتر سهرابی ، بهترین جراح بینی در تهران

نویسنده : دکتر حبیب سحرابی

جراح زیبایی بینی و متخصص گوش، حلق و بینی

اشتراک گذاری در

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جواب آزمون با موفقیت ثبت شد

مشاوره رایگان

ما در کلینیک دکتر سهرابی، خدمات مشاوره رایگان برای جراحی بینی ارائه می‌دهیم تا شما بتوانید با اطلاعات کافی و مشورت با متخصصان ما، بهترین تصمیم را بگیرید.