انواع عمل بینی در تهران

جراحی بینی به روش بسته

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از جراحی بینی و مراحل آن بدلیل دوره بهبودی طولانی و پدیدآمدن آثار زخم و کبودی دوری می‌کنید این مطلب ویژه شما نوشته شده است زیرا با تکنیک جدید پزشکی آشنا خواهید شد.
فهرست

به دنبال پیشرفت روز افزون تقاضای مردم در تمام نقاط جهان بعلاوه ایران مبنی بر انجام عمل زیبایی بینی این نوع از رینوپلاستی بسیار در بین افراد رایج است.

طرفداران زیادی با توجه به انواع جراحی بینی و رسیدن به شکل دلخواه خود تصمیم به انجام آن می‌گیرند. جراحی بینی با دو روش باز یا بسته توسط پزشکان حاذق قابل انجام است که در این مقاله قصد داریم صفر تا صد جراحی بینی به روش بسته را شرح دهیم.

انجام عمل بینی با روش بسته در تهران

چگونگی انجام عمل بینی با روش بسته

در این تکنیک جراح ماهر تلاش می‌کند تمامی برش‌های موردنیاز جهت شروع عمل و اصلاح فرم و ساختار بینی را در درون بینی زیباجو ایجاد نماید.

سپس با بهره‌گیری از تجهیزات پزشکی بهداشتی پوست بینی کمی از استخوان و ساختمان بینی جدا و دور نگه داشته می‌شود تا جراح توانایی دید بهتر و گسترده‌ای جهت اعمال تغییرات مطابق با خواسته متقاضی داشته باشد.

جراحی بینی با تکنیک بسته چه فوایدی دارد؟

بدلیل داشتن مزایای متعدد شیوه بسته اغلب جراحان متخصص در برخی از عمل‌های زیبایی بینی را در اولویت کار خود قرار می‌دهند در ادامه با مهم‌ترین این فواید آشنا می‌شویم.

  • کاهش میزان تورم در ناحیه صورت و بینی
  • دوران نقاهت و ریکاوری کوتاه مدت
  • دیده نشدن زخم و کبودی‌ها
  • گردش خون مطلوب و مناسب در پوست بینی
  • رسیدن به نتیجه دلخواه در مدت زمان اندک
سن مناسب جراحی بینی به روش بسته

عمل بینی به شیوه بسته مناسب چه افرادی است؟

بهترین کاندیدای جراحی بینی با تکنیک بسته اشخاص دارای ایراد در بخش‌های قوز و تیغه بینی می‌باشند همچنین بهتر است متقاضیان این روش چندان به پیوند غضروف در درون بینی احتیاج نداشته باشند.

زیرا در شیوه بسته جراح بدلیل نداشتن دید و دسترسی مناسب تنها می‌تواند مشکلات ظاهری بینی را برطرف کرده و تغییر خاصی بر ساختار بینی اعمال نمی‌کند.

بنابراین با توجه به گفته‌های فوق افرادی که دارای پل بینی متقارن، نوک بینی متناسب و ایرادات جزئی و ساده می‌باشند بهترین کاندیدا جهت عمل بینی به روش بسته بشمار می‌روند.
 
✅برای افراد دارای بینی‌های با استخوان شکسته یا دارای انحراف مطالعه مقاله جذاب عمل انحراف بینی در تهران پیشنهاد می‌شود.

نظرات زیباجویان

مراحل و نحوه عمل بینی به روش بسته

هنگام جراحی بینی بسته همانطور که گفته شد همه برش‌های لازم در درون بینی ایجاد شده و ایجاد برش بر ناحیه کلوملا و بیرونی پوست بیمار صورت نمی‌گیرد پس از آن جراح حرفه‌ای و باتجربه از طریق سوراخ‌های بینی بیمار تغییرات مورد نیاز را انجام می‌دهد.

پس از تغییر ساختار بینی و پایان کار پزشک بینی به وسیله گچ پوشانده شده و بعد از هوشیار شدن بیمار به بخش انتقال داده می‌شود.

عدم برش روی پوست بینی و ناحیه کلوملا موجب می‌شود تا جراح نتواند تغییرات اساسی و مهم انجام دهد لذا هنگام عمل بینی بسته تنها مشکلات کوچک و ناچیز بینی رفع شده بدین ترتیب زیباجو باید انتظارات خود را از نتیجه عمل به حداقل برساند.

تفاوت عمل بینی باز و بسته در تهران

تفاوت عمل بینی به روش بسته و باز

در جراحی بینی با دو رویکرد بسته یا باز برش‌های مشابه و یکسانی وجود دارد اما تفاوت و وجه افتراق آنها در نوع برش‌ها و موقعیت مکانی آنها می‌باشد که در ادامه به تحلیل دو تکنیک باز و بسته می‌پردازیم.

در روش بسته یا کلوز برش‌ها درونی و داخلی بر روی لبه‌های بینی انجام می‌شود در حالی که هنگام رینوپلاستی باز پزشک با ایجاد برش کوچک و باریک خارجی در زیر بینی پوست و دو حفره دماغ را از یکدیگر جدا کرده سپس برای داشتن دید باز پوست بینی را از استخوان بر می‌دارد.
 
به منظور دریافت جزییات بیشتر درباره جراحی بینی به روش باز مطلب جذاب موجود در سایت را از دست ندهید.

دوران ریکاوری عمل بینی بسته

مطابق با توضیحات ارائه شده بدلیل کاهش آسیب در بافت و پوست بینی در تکنیک بسته دوره نقاهت بیماران بسیار کوتاه می‌شود.

بدین ترتیب که در اغلب موارد پس از گذشت ۴۸ تا ۷۲ ساعت می‌توانند به زندگی روزمره و عادی خود برگردند.

همچنین افراد شاغل نیز پس از استراحت کوتاه مدت در یک هفته می‌توانند بر محیط کار خود و در اجتماع حضور پیدا کنند در ضمن نگران بروز کبودی و تورم در بینی و دیگر بخش‌های صورت نباشند.

هزینه جراحی بینی به روش بسته

هزینه عمل بینی با تکنیک بسته

یکی از مواردی که افکار زیباجویان خواهان عمل بینی با روش بسته را به خود مشغول کرده هزینه و قیمت این جراحی می‌باشد.

به عوامل متنوعی از جمله دستمزد جراح حرفه‌ای، مراحل بیهوشی، سختی و پیچیدگی عمل، آزمایشات، تجهیزات و داروهای تجویزشده توسط پزشک وابسته است.

اشخاصی که عمل بینی به شیوه بسته را برمی‌گزینند باید سراغ پزشکان معتبر و متبحر بروند دستمزد چنین جراحانی بدلیل حرفه‌ای بودن و پیچیدگی پروسه عمل کم و ارزان نخواهد بود.
معایب عمل بینی طبق روش بسته

معایب عمل بینی طبق روش بسته

عمل بینی بسته مانند تمامی موارد دیگر در زندگی انسان علاوه بر مزایا و فوایدی که به همراه دارد از مضرات و معایبی هم برخوردار می‌باشد که بدلیل وجود آنها جراحان اغلب بیماران را از انجام آن منع می‌کنند.

با توجه به برش‌های کوچک و درونی در روش بسته ممکن است حتی بهترین جراحان نیز نتوانند به خوبی از تغییر ساختار بینی بر بیایند و به غضروف‌ها آسیب وارد نمایند.

امکان جراحی بینی برای افرادی که رینوپلاستی بینی را با تکنینک بسته انتخاب می‌کنند قابل انجام نیست بنابراین توصیه می‌شود افرادی تصمیم به جراحی بینی با تکنیک بسته بگیرند که قصد انجام تغییرات چشمگیر بر ساختار بینی نداشته باشند.

اگر دوست دارید درباره این بدانید پیشنهاد میکنم مقاله جراحی بینی به روش باز را مطالعه کنید .

همچنین این نوع از جراحی نیازمند مهارت و تجربه بالای جراح می‌باشد و در صورتی که پزشک مجرب در این زمینه را گزینش کنید به طور قطع دستمزد بیشتری برای عمل فوق از شما دریافت می‌کند در حالی‌که احتمال آسیب به بخش‌های درونی بینی نیز وجود دارد و کاهش نمی‌یابد.
 
✅استانداردها و تکنیک های مربوط به جراحی بینی ترمیمی استاندارد را به صورت کامل و کاربردی در مقاله جراحی بینی ترمیمی در تهران ارائه داده‌ایم.
 
نکته طلایی قبل از جراحی بینی

۱۰ نکته طلایی قبل از جراحی بینی بسته

۱- در اولین گام انتخاب یک جراح حرفه‌ای و با تجربه میزان موفقیت عمل بینی را تا میزان زیادی افزایش و بهبود می‌بخشد.
۲- پس از گزینش جراح مجرب باید بطور کامل درباره امکانات، تجهیزات و توانایی‌های تیم پزشکی همراه وی تحقیق کنید.
۳- در جلسه مشاوره حضوری انتظارات و خواسته‌های خود را بیان نمایید.
۴- اگر سابقه بیماری دارید یا داروهای خاص مصرف می‌کنید آنرا به پزشک خود اطلاع دهید.
۵- آزمایشات و نمونه عکس‌های مختلف بینی خود را در اختیار پزشک قرار دهید.

۶- از چند روز قبل مواد خوراکی مقوی و پروتیئن دار مصرف نمایید.

۷- شب پیش از عمل بینی بسته حمام کنید تا موجبات آرامش بیشتر و پاک شدن بدن از آلودگی‌ها پدید آید.

۸- حتما از ۸ ساعت قبل عمل چیزی میل نکنید و ناشتا باشید.

۹- بانوان قبل از جراحی بینی زیورآلات، آرایش و لاک ناخن نداشته باشند.

۱۰- سعی کنید با همراهی یکی از نزدیکان خود نیم ساعت زودتر در بیمارستان حضور داشته باشید.

توصیه‌های مهم بعد از جراحی بینی به روش بسته

مراقب‌های پس از جراحی بینی با روش بسته

توجه فرمایید پس از عمل بینی به روش بسته رعایت مراقب‌ها و توصیه‌های موثر موجب تسرع در روند بهبودی می‌شود و تاثیرات شایانی بر نتیجه ایده‌آل بینی متقاضی می‌گذارد.

  • بدلیل تزریق داروی بیهوشی پس از عمل داشتن سرگیجه طبیعی است لذا از راه رفتن و سخن گفتن در اوقات اولیه بعد از جراحی پرهیز کنید.
  • وجود قدری خونابه و ترشح آن از بینی بدلیل استفاده نکردن از تامپتون در این نوع جراحی نگران کننده نیست تلاش کنید با چندین گاز استریل آنرا مهار نمایید.
  • هنگام عطسه و سرفه دهان خود را باز نگه دارید.
  • جهت کاهش تورم‌های کم عمق در ۴۸ ساعت اولیه استفاده از کمپرس یخ عملی پسندیده است.
  • در روزهای اولیه بینی خود را ۳ مرتبه با سرم مناسب شستشو دهید.
  • پانسمان بینی را هر روز تعویض و با پماد مخصوص بخیه بینی را روزانه چرب نمایید.
  •  حداقل یک هفته پس از جراحی مایعات بیشتر بنوشید و غذاهای نرم میل کنید.
  • استعمال دخانیات باعث تنگ شدن عروق خونی و در نتیجه دیر التیام یافتن زخم‌ها می‌شود.
  • زمان استراحت و دراز کشیدن با استفاده از چند بالش سر خود را بلندتر از بدن قرار دهید.
  • هرگز در مجاورت نور خورشید قرار نگیرید و در صورت لزوم حتما از کرم‌های ضد آفتاب بهره ببرید.

تصاویر قبل و بعد از عمل بینی

بهترین جراح بینی در تهران

دیگر وقت آن رسیده پس از مطالعه مطالب مفیدی که در اختیارتان قرار دادیم در پی یافتن یک جراح کاربلد و با سابقه رضایت‌بخش باشید ما بدلیل راحتی کاربران ارجمند اکنون به معرفی بهترین دکتر جراح زیبایی بینی در شمال تهران می‌پردازیم.

دکتر حبیب سهرابی متخصص گوش و حلق و بینی دارای بورد و مدرک تخصصی معتبر به شماره نظام پزشکی ۶۳۳۳۶ از تاریخ ۱۳۸۳ به صورت حرفه‌ای کار خود را شروع کرد و با دستان ماهر و توانمند خود موفق شد تا کنون حدود ۲۰۰۰۰ عمل جراحی بینی با ثمرات سرشار از رضایت را پدید آورد.

وی بدلیل پیجیدگی رینوپلاستی بینی در حال حاضر هیچ عمل جراحی دیگری انجام نمی‌دهد و تمام وقت و انرژی خود را صرف متقاضیان عمل بینی با انواع روش‌ها می‌کند.
در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره تماس  ۰۲۱۸۶۰۸۲۱۲۵ تماس حاصل نمایید.

نظرات زیباجویان درباره دکتر حبیب سهرابی

جمع بندی

حضور شما تا پایان این مقاله باعث خرسندی ماست و صمیمانه از این بابت سپاسگزار نگاه گرم شما هستیم امید است پس از بررسی کامل مطالب ذکر شده و سبک سنگین کردن تمامی جوانب بتوانید بهترین نتیجه دلخواه و مورد قبول خود را از عمل بینی بسته دریافت نمایید.

در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام می‌توانید در قسمت کامنت‌ها از دکتر سهرابی بپرسید ایشان در اسرع وقت پاسخگوی شما همراهان عزیز خواهد بود.

وبسایت بهترین جراح بینی در تهران را دنبال کرده تا با دکتر سهرابی بیشتر آشنا شوید.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد
در اسرع وقت با شما تماس میگیریم

ویزیت رایگان

جهت دریافت ویزیت اطلاعات خود را وارد نمایید