عمل انحراف بینی در تهران

عمل انحراف بینی در تهران

در صورتی که با بهترین پزشک جراح بینی دچار انحراف در تهران آشنایی ندارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
فهرست

انحراف بینی که با نام پزشکی سپتوم بینی نیز شناخته می‌شود و معمولا برای کلیه افراد دارای این مشکل سختی‌های متعددی بوجود می‌آورد در نتیجه آنان تصمیم به عمل زیبایی بینی می‌گیرند تا با یک تیر چند نشان بزنند و در کنار برطرف شدن ایرادات بینی خود را زیبا و خوش‌فرم‌تر کنند در ادامه جهت دریافت اطلاعات کامل عمل انحراف بینی در تهران با ما همراه باشید.

نشانه های انحراف بینی

نشانه‌های انحراف بینی

قبل از هر چیز متقاضی عمل انحراف بینی باید مطمئن شود که بیماری انحراف سپتوم بینی دارد سپس ادامه مسیر را جهت عمل بینی و حل مشکلات طی کند.

در ادامه به منظور راحتی شما کاربران عزیز نشانه‌های شایع و رایج انحراف بینی ذکر می‌شود در صورتی که علائم زیر را دارا هستید ممکن است بینی شما انحراف داشته باشد.

  • داشتن ترشحات بسیار در حلق و پشت گلو 
  • خشک شدن بینی
  • گرفتگی سوراخ‌های بینی
  • ناتوانی در تنفس مطلوب و استاندارد
  • خون دماغ شدن‌های متعدد
  • خر و پف کردن هنگام استراحت
  • اختلال و مشکل در کارکرد سینوس‌ها
  • تمایل به خواب در یک سمت معین بدن بدلیل تنفس راحت‌تر
  • اشکال در ظاهر و مشاهده انحراف استخوان بینی
  • سردردهای پی در پی
روش تشخیص بینی دچار انحراف

چگونگی تشخیص انحراف بینی

اگر علائم بالا را داشتید پس از آن برای اطمینان بیشتر باید به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

وی به‌ وسیله دستگاه آندوسکوپ یا درون بین مجاری و ساختار درون بینی و تیغه آنرا را با دقت بررسی می‌کند. تشخیص قطعی و صد در صد انحراف سپتوم بینی با سی تی اسکن نیز امکان‌پذیر می‎‌باشد.

به منظور شناخت آزمایش‌های موردنیاز پیش از عمل انحراف بینی در تهران مقاله آزمایشات قبل از رینوپلاستی بینی را از دست ندهید.

هدف‌های متقاضی عمل بینی انحرافی

هدف از جراحی انحراف بینی چیست؟

عمل انحراف بینی در تهران برای بیمارانی انجام می‌شود که تیغه بینی آن‌ها در اثر ضربه، تصادف یا به‌طور ژنتیکی دچار انحراف باشد و این اشکال تنفس فرد را نیز مختل کند و دیگر ناراحتی‌ها برای وی فراهم نماید. 

همچنین ممکن است فردی انحراف بینی و تنفس سخت داشته باشد ولی ایراد یا اشکال ظاهری در صورت وی نمایان نباشد جراح در متقاضیان دارای انحراف یا پولیپ بینی سعی می‌کند تا با اصلاح تیغه سپتوم بینی به بهترین نحو ایرادات تنفسی وی را برطرف و در صورت نیاز و انحراف شدید توصیه می‌شود بیمار عمل زیبایی بینی نیز انجام دهد.

یک تیر و چند نشان

آیا عمل انحراف بینی باعث زیبایی می شود؟

همان‌طور که پیش از این گفته شد افرادی که به هر دلیلی دچار انحراف بینی هستند و قصد عمل انحراف بینی در تهران را دارند و علاوه بر مشکلات تنفسی و سلامتی انحراف تیغه بینی‌شان ظاهر آنان را نیز تحت تاثیر قرار داده است بهترین کاندیدا جهت عمل سیتوپلاستی می‌باشند زیرا علاوه بر اصلاح فرم و تیغه بینی جهت برطرف کردن مشکلات تنفسی پزشک ایرادات ظاهری بینی را نیز اصلاح می‌کند.

در نهایت تنها با پرداخت یک مرتبه هزینه سیتوپلاستی به وسیله یک جراح ماهر می‌توانید سلامتی و زیبایی  را با هم دریافت و مشاهده کنید.

آیا انحراف باعث اختلال در بویایی می‌شود؟ نکات کامل مشکل بویایی بعد از عمل بینی را مطالعه کنید.

آشنایی با انواع انحراف بینی

آشنایی با انواع انحراف بینی

انحراف بینی عارضه‌ای نسبتا رایج می‌باشد که درجه‌های مختلفی دارد و معمولا با توجه به مقدار و شدت ضربه وارد شده به بینی متقاضی در سه نوع کلی شناخته می‌شود که در ادامه به ذکر و توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

۱- در برخی موارد تیغه سپتوم بینی کج و دچار انحراف است و منجر به گرفتگی و بسته شدن یک یا هر دو حفره داخلی بینی می‌شود.

۲- گاهی اوقات تیغه وسط بینی و استخوان آن کج و دارای انحراف می‌باشد در حالی که هیچ گرفتگی در حفره بینی وجود ندارد.

۳- در بخش سوم کج و منحرف بودن تمام ساختار بینی بعلاوه مسدود و بسته بودن کامل حفره‌ها قابل مشاهده است.

میزان درد عمل بینی انحرافی

آیا عمل انحراف بینی درد دارد؟

امروزه به واسطه پیشرفت علم پزشکی و گسترش انواع و اقسام داروهای بیهوشی و تجهیزات بهداشتی، بیماران هیچ نگرانی بابت انواع عمل بینی حتی عمل انحراف بینی در تهران نباید داشته باشند زیرا در صورت انتخاب کلینیک و مرکز معتبر بیماران قبل از شروع جراحی با داروهای بیهوشی موثر دردی احساس نمی‌کنند.

پس از عمل بینی و در دوران نقاهت احساس درد و بروز عوارض پس از سیتوپلاستی طبیعی و موقت محسوب می‌شود که پزشک معالج جهت کاهش درد دوران پس از عمل بینی نیز داروهای مفیدی برایتان تجویز می‌کند.

✔اگر دوست دارید در مقاله‌ای مرتبط می‌توانید انواع جراحی بینی را مشاهده کنید شاید مشابه بینی شما باشد.

عکس قبل و بعد متقاضیان عمل انحراف بینی

عکس قبل و بعد زیباجوی عمل بینی انحرافی
چگونگی عمل بینی انحرافی

مراحل عمل انحراف بینی

عمل انحراف بینی در تهران با توجه به مقدار انحراف و شدت آن حدود ۳۰ الی ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد که در صورت انحراف کم و ناچیز به صورت سرپایی هم امکان پذیر است در ادامه برای شروع جراحی بی‌حسی موضعی یا بیهوشی به بیمار تزریق شده و جراح متخصص پس از ایجاد برش در یک سمت بینی به تیغه و ساختار بینی مسلط می‌شود.

پزشک پس از اعمال برش‌ غشای محافظ مخاطی بینی را جابجا کرده و پس از انجام اصلاحات موردنیاز و حذف استخوان و غضروف‌های مزاحم تیغه بینی را به موقعیت مناسب منتقل می‌کند.

پس از انجام مراحل بالا در نهایت با تغییر و جابجا کردن غشای محافظ مخاطی عمل انحراف بینی با موفقیت به اتمام می‌رسد.

آشنایی با معیارهای مهم جراحان کاربلد

ویژگی های یک جراح متعهد و حرفه‌ای جهت عمل انحراف بینی در تهران

گزینش یک پزشک متبحر از مهم ترین توصیه های قبل از عمل بینی است که باید جدی گرفت به ویژه کسانی که قصد عمل انحراف بینی در تهران را دارند بسیار مهم است چرا که در صورت انتخاب اشتباه فرد زیباجو دوباره دچار مشکل و نقص در بینی می‌شود و احتمال برطرف نشدن مشکلات نیز بوجود می‌آید پس بهترین کار این است که قبل از تصمیم گیری معیارهای بهترین پزشکان برای جراحی بینی را بشناسید.

۱- داشتن دانش بالا و متخصص در این زمینه

۲- باسابقه و داشتن چندین تجربه موفق در زمینه عمل انحراف بینی در تهران

۳- داشتن وجدان کاری و تعهد نسبت به بیماران

۴- صداقت و اهمیت در کار و توجه به بیمار

۵- اعلام رضایت و خرسندی زیباجویان

۶- دستمزد منصفانه و مناسب

۷- داشتن خلاقیت و ظرافت در کار

۸- توانایی اصلاح و تغییر ساختار بینی با بهترین کیفیت

۹- مشاوره رایگان و مفید قبل از عمل انحراف بینی در تهران

۱۰- توجه به خواسته و نیازهای بیمار

✔اگر قصد عمل بینی را دارید توصیه می‌کنم حتما مقاله توصیه‌های قبل از عمل بینی و بهترین جراح بینی در تهران را مطالعه کرده و این نکات را جدی بگیرید.

آشنایی با بهترین متخصص بینی در تهران

آشنایی با بهترین پزشک جراحی بینی انحرافی تهران

دکتر حبیب سهرابی دارای مدرک تخصصی گوش، حلق و بینی می‌باشد ایشان از سال ۱۳۸۸ کار خود را شروع و تا امروزه خدمات بسیاری را به هموطنان عزیز ارائه کرده است به همین دلیل سابقه ۲۰۰۰۰ جراحی بینی موفق به همراه بیشترین میزان رضایت را دارد.

با مراجعه به سایت ما و مشاهده نظرات درباره دکتر حبیب سهرابی می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید و پس از عمل از چهره جذاب مطابق با سلیقه خودتان لذت ببرید یقین بدانید جراحی انحراف بینی در تهران طوری انجام می‌شود که به هیچ عنوان از عمل بینی خود ناراحت نخواهید بود و همواره دکتر سهرابی را به اطرافیان مشتاق زیبایی و عمل بینی معرفی خواهید کرد.

آشنایی با دکتر متخصص می‌تواند به شما در جهت یک جراحی موفق کمک کند.  در ادامه می‌توانید مقاله نظرات درباره دکتر حبیب سهرابی مطالعه کنید.

مزایای جراحی انحراف بینی

مزایای سیتوپلاستی برای زیباجویان

متقاضیان جراحی بینی انحرافی در صورت انتخاب پزشک با تجربه و موفق می‌توانند بسیاری از مشکلات ظاهری و داخلی اعم از درمان و از بین رفتن خر و پف، تغییر فرم ظاهری بینی و زیبا شدن آن، رفع گرفتگی حفره بینی، تغییر شکل و ساختار بینی متناسب با دیگر اجرای صورت، بهبود تنفس، از بین رفتن خشکی بینی و خونریزی و موارد آزاردهنده دیگر که پیش از عمل انحراف بینی داشتند کاملا رفع می‌شود.

هزینه جراحی بینی انحرافی

قیمت عمل انحراف بینی در تهران

معیارها و عوامل متعددی در بررسی و تعیین میزان هزینه عمل انحراف بینی دخیل و تاثیرگذار هستند از جمله آن‌ها می‌توان به فاکتورهایی مثل نوع و درجه انحراف بینی،  میزان تجربه جراح و دستمزد وی، آزمایشات قبل از عمل انحرافی بینی در تهران، هزینه بیمارستان، درمانگاه یا کلینیک، دستمزد هوشبر در اتاق عمل، امکانات اتاق عمل و داروهای تجویزشده پس از عمل بستگی دارد.

تجربیات عمل انحراف بینی در تهران

رعایت نکات توصیه شده و مهم پیش از جراحی

آمادگی قبل از عمل انحراف بینی

  • قبل از عمل انحراف بینی در تهران نزد پشک متخصص خود بروید و پس از معاینه و دریافت مشاوره انتظارات و نیازهای خود را بیان کنید.
  • طبق دستور پزشک متخصص برخی داروهای خاص رقیق کننده خون مانند آسپرین و ایبوپروفن را تا دو هفته قبل از جراحی استعمال نکنید.
  • اگر بیماری خاص یا نارسایی و حساسیتی دارید با پزشک خود در میان بگذارید.
  • در صورت استفاده از بیهوشی عمومی در اتاق عمل تا ۱۲ ساعت قبل از جراحی از خوردن و آشامیدن بپرهیزید.
  • عکس‌هایی که پیش از جراحی با تجهیزات و دوربین‌های مختلف از بیمار گرفته می‌شود صرفا جهت مقایسه قبل و بعد عمل انحراف بینی می‌باشد و پس از جراحی و مشاهده نتیجه قطعی بیمار می‌تواند تغییرات را مشاهده کند.
  • بدلیل اثرات داروی بیهوشی حتما باید فردی همراه شما باشد تا پس از عمل انحراف بینی در تهران تا خانه همراهیتان کند.
توصیه های الزامی بعد از عمل

اقدامات پس از عمل انحراف بینی

  • به جهت کنترل خونریزی پس از جراحی درون بینی بیمار پانسمان قرار داده می‌شود که پس از گذشت دو روز توسط پزشک قابل برداشت است.
  • پس از عمل انحراف بینی در تهران هرگونه فعالیت ورزشی و فیزیکی سنگین را تا چند هفته محدود کنید و تنها پیاده‌روی روزانه انجام دهید.
  • از تخلیه محتویات درون بینی و فین کردن تا حداقل ۳ روز بپرهیزید زیرا فشار شدیدی به بینی وارد می‌کند.
  • با پوشیدن لباس‌های گشاد و دکمه‌دار تلاش کنید تا هیچ فشاری به بینی وارد نشود.
  • نوع استراحت اهمیت زیادی دارد بنابراین با رعایت نکات  هنگام خواب سرخود را بالاتر از بدن قرار دهید.

✔مقاله درباره نکات مهمی که باید بعد از عمل رعایت شود و باید نبایدهای قبل از عمل بینی را بدانید.

عارضه‌های پس از جراحی انحراف بینی

عوارض عمل انحراف بینی در تهران

کاربران و همراهان همیشگی توجه داشته باشید که اگر جراح بینی خود را به درستی انتخاب کرده باشید عوارض جراحی بینی دچار انحراف و مشکلات تنفسی هیچ تفاوتی با دیگر عمل‌های زیبایی بینی ندارد.

پس از عمل و در دوران نقاهت تا چند هفته مشاهده و احساس درد، تورم، کبودی و دیگر موارد طبیعی و موقتی می‌باشد و صبر و رعایت نکات توصیه‌شده توسط زیباجو را می‌طلبد.

✔مقاله جامع درباره عوامل موثر در نتیجه عمل بینی به شما کمک می کند تا بیشتر از نتیجه عمل خود راضی باشید.

جمع بندی

امیدواریم اطلاعات مفید و کامل درباره عمل انحراف بینی در تهران دریافت کرده باشید و بتوانید با توجه با مطالب ارائه شده بهترین نتیجه را از عمل سیتوپلاستی دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که در برخی موارد افراد بدلیل نداشتن مشکل ظاهری و حجم کمی از مشکلات تنفسی عمل بینی را انجام نداده و به تعویق می‌اندازند این امر ممکن است در آینده خطرات جبران ناپذیری پدید آورد بنابراین در اولین فرصت اقدام به عمل انحراف بینی در تهران نمایید.

در صورت بروز هرگونه سوال یا ابهام کارشناسان متخصص ما در خدمت شما هستند تا در قسمت نظرات پاسخگوی شما عزیزان باشند.

☎جهت مشاوره رایگان با پزشک متخصص و رزرو وقت می‌توانید با شماره‌ زیر تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

2 پاسخ

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*