جراحی بینی شکسته در تهران

در صورتی که بینی شما دچار شکستگی شده با مطالعه این مطلب هم اکنون برای برطرف کردن عیوب آن اقدام نمایید.
فهرست

گاهی اوقات تحت تاثیر برخی اتفاقات اجتماعی مانند تصادف، دعوا یا تمرینات شدید ورزشی ممکن است بینی که عضو حساس صورت محسوب می‌شود آسیب ببیند و در چنین مواقعی نیاز به انجام جراحی بینی شکسته در تهران می‌باشد.

در صورتی که ناحیه کانونی و سپتوم بینی شما کاربران گرامی نیز بطور مادرزاد یا در حوادث دچار مشکل شده و تمایل دارید با انجام عمل بینی آن‌را برطرف نمایید در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

✅ما در مقاله عمل انحراف بینی در تهران به‌طور کامل درمورد نحوه عمل انواع بینی ها صحبت کرده‌ایم. در یک فرصت مناسب به این مقاله مراجعه کنید تا با عمل های متفاوت آشنا شوید.

جراح حرفه ای بینی شکسته در تهران

با مراجعه به سایت ما و مشاهده نظرات درباره دکتر حبیب سهرابی می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید و پس از عمل از چهره جذاب مطابق با سلیقه خودتان لذت ببرید.

یقین بدانید جراحی بینی شکسته در تهران طوری انجام می‌شود که به هیچ عنوان از عمل بینی خود ناراضی نخواهید بود و همواره دکتر سهرابی را به اطرافیان مشتاق زیبایی و عمل بینی معرفی خواهید کرد.

☎به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با تلفن ۰۲۱۸۶۰۸۲۱۲۵ تماس حاصل نمایید.

جهت آشنایی بیشتر با دکتر حبیب سهرابی جراح توانمند در شرق تهران می‌توانید از مطلب نظرات زیباجویان درباره دکتر سهرابی دیدن نمایید.

بینی شکسته چه علائمی دارد؟

بینی افراد از استخوان و غضروف‌های مختلف تشکیل شده است و هنگام ضربه خوردن در اثر سانحه معمولا شکستگی استخوان بینی با خونریزی، درد و تورم همراه است و شکستگی یا ترک خوردن استخوان‌ها را در بر دارد.

در ادامه به دیگر عوامل منشا بروز شکستگی بینی اشاره می‌شود:

  • آلرژی و پدیدآمدن حساسیت
  • جاری شدن خونابه و تداوم خونریزی
  • بدشکلی، انحراف و کج شدن بینی
  • بروز اشکالات تنفسی در دم و بازدم
  • مسدودیت راه هوایی یک یا هر دو حفره بینی

تصاویر قبل و بعد عمل بینی

عمل همزمان زیبایی و رفع شکستگی بینی

معمولا کاندیدای جراحی بینی شکسته در تهران تمایل دارند در کنار رفع مشکلات تنفسی و سلامتی ایرادات ظاهری بینی نظر کج بودن ناحیه سپتوم، بد شکلی و دیگر موارد را حل نمایند.

خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی و گسترش امکانات اکنون جراحان ماهر به راحتی می‌توانند از پس اینکار بر آمده و علاوه بر برطرف کردن شکستگی استخوان بینی عیوب ظاهری آن‌را هم برطرف کنند.

✅با مطالعه مقاله مفید بهترین جراح بینی در تهران با دکتر سهرابی یکی از نام آشنا ترین جراحان بینی آشنا شوید.

درمان شکستگی بینی بدون جراحی

همانطور که پیش از این اشاره کردیم بینی عضو بسیار حساس و مهم صورت محسوب می‌شود بنابراین هنگام بروز شکستگی و احساس درد، تورم و خونریزی شدید بیماران برای رفع مشکل خود باید سریعا به پزشک مراجعه نمایند.

دقت کنید به هیچ عنوان بدون اطلاع پزشک و افراد متخصص کاری انجام ندهید و از جا انداختن بینی خود جدا پرهیز کنید در غیر این صورت ممکن است یک شکستگی ساده تبدیل به مشکل جدی شود.

آشنایی با معیارهای مهم جراحان کاربلد

خصوصیات جراحان کاربلد و توانمند

بدون شک برای دریافت بهترین نتیجه از عمل بینی خصوصا افراد دارای بینی شکسته که قصد دارند همزمان عمل زیبایی هم انجام دهند و با یک تیر چند نشان بزنند باید سراغ پزشک حاذق و با تجربه درخشان بروند.

۱- صداقت و اهمیت در کار و توجه به بیمار

۲- اعلام توصیه‌های مهم قبل از عمل به بیمار

۳- دستمزد منصفانه و مناسب

۴- داشتن خلاقیت و ظرافت در کار

۵- توانایی اصلاح و تغییر ساختار بینی با بهترین کیفیت

۶- مشاوره رایگان و مفید قبل از جراحی بینی شکسته در تهران

۷- توجه به خواسته و نیازهای بیمار

هزینه جراحی بینی شکسته در تهران

بطور کلی عمل بینی شکسته در تهران همانند دیگر عمل‌های زیبایی بینی هزینه‌های متفاوتی دارد و قیمت‌گذار آن کلینیک یا بیمارستانی است که فرد در آنجا عمل می‌شود.

دستمزد پزشک، پرسنل و کادر درمان، آزمایشات و سی تی اسکن و داروهای تجویز شده عوامل موثر در تعیین قیمت عمل بینی شکسته در تهران می‌باشد.

✅یکی از دغدغه های مهم افراد برای جراحی بینی، هزینه لازم برای عمل است. برای اطلاع از قیمت‌های جدید به مقاله هزینه عمل بینی استخوانی ۱۴۰۱ مراجعه کنید.

نمونه تصاویر رادیولوژی بینی شکسته

توصیه‌های مهم پیش از جراحی بینی شکسته

به منظور تشخیص شکستگی بینی و شدت آن بهتر است بزرگسالان و افراد بالغ تا حداکثر ۲ هفته پس از سانحه خود را به پزشک معرفی نمایند.

کودکان نیز تا ده روز پس از شکستگی نواحی بینی باید به پزشک مراجعه کنند و در صورت دیر اقدام کردن ممکن است استخوان‌های شکسته جوش خورده و پزشک در تشخیص دچار اشکال شود.

معاینه و بررسی وضعیت بینی بیمار بهتر است زمانی صورت گیرد که تورم‌ها از بین رفته باشد لذا توصیه می‌شود بیماران ۲ الی ۳ روز صبر کرده سپس نزد پزشک متخصص بروند.

 

✅ما قبلا مقاله ای درباره نکات مهم قبل جراحی بینی منتشر کرده ایم که می‌تواند برای شما بسیار کاربری باشد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله توصیه های قبل از عمل بینی را مطالعه کنید.

مدت زمان جوش خوردن بینی شکسته

افراد پس از مدت زمان ارائه شده باید تحت معالجه پزشک قرار بگیرند و تا دو هفته برای جا انداختن بینی به مطب دکتر مراجعه کنند پس از آن احتیاج به انجام عمل بینی و رفع مشکلات آن است.

دقت کنید در صورتی که زمان زیادی از شکستگی و جوش خوردن بینی گذشته است عمل جا انداختن نباید انجام شود و تنها با عمل بینی ایرادات بیمار برطرف می‌گردد.

نتیجه جراحی بینی شکسته در تهران پس از از بین رفتن تورم و کبودی‌ها مشخص می‌شود.

✅ما قبلا مقاله ای درباره نکات مهم قبل جراحی بینی منتشر کرده ایم که می‌تواند برای شما کاربری باشد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله توصیه‌های مهم بعد از عمل بینی  را مطالعه کنید.

پانسمان بینی شکسته به چه شکلی انجام می شود؟

پانسمان بینی پس از جراحی بینی شکسته در تهران با قرارگیری تعدادی گاز استریل روی بینی و زیر بینی انجام شده و مجموع گاز اسپلینت روی و زیر بینی را پانسمان می‌نامند.

گچ بینی یا همان اسپلینت که از ماده سبک و جنس پلیمر تشکیل شده بایستی تا یک هفته روی بینی بماند و خیس نشود لذا گازهای استریل و اسپلینت بینی را خود بیمار می‌تواند هر ۶ ساعت تعویض نماید.

✅استانداردها و تکنیک های مربوط به روش چسب زدن صحیح را به صورت کامل و کاربردی در مقاله نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل ارائه داده‌ایم.

مراقبت‌های پس از جراحی بینی شکسته

اکنون شما تقریبا نصف راه را طی کرده‌اید و به منظور رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه از عمل بینی رعایت چندین نکته طلایی دوران نقاهت ۷ تا ۱۰ روزه شما را نیز کوتاه‌تر می‌کند.

۱- تا پایان از بین رفتن اثرات داروی بیهوشی به هیچ عنوان رانندگی نکنید.

۲- توصیه به استفاده از کمپرس سرد برای کاهش تورم‌ها تا ۲۴ ساعت پس از عمل بینی شکسته در تهران

۳- از استعمال دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.

۴- با بهره‌گیری از چند بالشت نرم هنگام استراحت سرتان را بالاتر از بدن قرار دهید.

۵- نوشیدنی و مایعات فراوان مصرف کنید.

✅اگر علاقه دارید از دیگر اقدامات پس از رینوپلاستی اطلاع پیدا کنید مطالعه مطلب توصیه‌های مهم بعد از عمل بینی را فراموش نکنید.

بهترین جراح عمل بینی عروسکی دخترانه

دکتر حبیب سهرابی را بیشتر بشناسید

مهم‌ترین اقدامی که باید صورت گیرد مشاوره قبل از جراحی بینی است.

دکتر حبیب سهرابی متخصص جراحی گوش، حلق و بینی با شماره نظام پزشکی ۶۳۳۳۶ از سال ۱۳۸۳ بطور حرفه‌ای شروع به ارائه خدمات بی‌نظیر خویش به هموطنان عزیز کرده است و تا به امروز با حدود ۲۰۰۰۰ عمل زیبایی بینی موفق رکوردار بیشترین میزان رضایت‌مندی می‌باشد.

✅ما در مقاله عمل بینی در تهران به‌طور کامل در مورد نحوه عمل انواع بینی‌ها صحبت کرده‌ایم. در یک فرصت مناسب به این مقاله مراجعه کنید تا با بینی‌های متفاوت آشنا شوید.

ایشان به‌دلیل پایبند بودن و داشتن حس مسئولیت نسبت به بیماران و سختی کار جراحی بینی تمام وقت و انرژی خود را صرف متقاضیان رینوپلاستی بینی صرف می‌کنند و آماده ارائه بهترین خدمات با دستمزد منصفانه هستند.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*